دو تا آدم... :دی

اوایل 1395:)))

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ

سلام علیکم:دی

سال 95 بهونه شد اتفاقای خوبی بیوفته

از جمله پست گذاشتن خانم

من به شدت خوشحالم که با یه سری تغییرات شروع شد و مخصوصا یه فعالیت دیدیم از ایشون!امیدوارم ادامه داشته باشه

ساااااااااال نوتون مبارکایشاالله تو سال جدید همگی شاد باشید


ایشاالله عشق بنده هم سال خیییییییلیییییییی خوبی داشته باشه و شاد و موفق و سلامت باشهقلبماچبغل

ایشاالله تو سال جدید یه ثانیه هم شک نکنه که دوستش دارم و اگه وقت کرد یه ثانیه دوستم داشته باشهقلب

سال قبل در کل سال خوبی بود!بیشتر دیدیم همدیگه رو به نسب قبلقلب

از دانشکده انقلاب فارغ التحصیل شدم و مدرکم از دیپلم به کاردانی تغییر کرد

که امیدوارم این تغییر مدرک سه بار دیگه هم تو زندگیم اتفاق بیوفته

کنکور کاردانی به کارشناسی دادم و خدا رو شکر انتخاب اولم قبول شدم و برای 4 ترم کارشناسی دانشکده شمسی پور رو انتخاب کردم و موفق شدم قبول شم

اتفاقایی هم داشت که باید ازشون درس بگیریم که اونا بحثش جداست!

در کل سالی بود که پر از عشق بود واسه من!و کلی بیشتر عاشق اونی شدم که باید میشدم!قلبقلب

امسال که هفته ی اول شمال بودیم فقط ولی با اینکه کم بود خیلی خوب بود و کلی جمع های خانوادگی داشتیم و کلی بچه ها بودن که باهاشون بازی کنیمقلب

امیدوارم امسال هم بیشتر و بیشتر سال عاشقونه ای باشه و پر از اتفاقای هیجان انگیز عاشقانه!قلب

از همینجا دوست دارم بگم خییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییی دوستت دارمقلبماچبغل



*امیرحسین*

"1395-01-06"

"1660"

"04-06-20"

  • Amirhossein sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی