دو تا آدم... :دی

اولین پست من تو سال:))))

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

سلام علیکم

سال نو مبااااااااااااااارک
ایشاالله یه سال پر از اتفاق های خوووووووووووووووب و شااااااااااااااااااد و با موفقیت ها و اتفاقای هیجان انگیز باشه برای همه و مخصوصا ما و خیلی مخصوصا برای خانوم عشقماچبغل


عید امسال واسه من که خیلی تعطیلات و عید نیست در مقابل سال های قبلfrown
درس و اینا نمیذاره عید بمونه کهfrownفقط یه هفته شمال بودمfrown

ولی خب هر چی باشه سال تحویل یه جذابیت های خاصی داره!
مثلا همون آرزوی سال نو که خودش کلیییییییی هیجان و حس خوب داره

آرزوی من موقع سال تحویل حتی مربوط به کنکور و این چیزا که امسال خیلی واسم مهمه هم نبود!
یعنی اون موقع اصلا یادش نبودم کلا

آرزوی سال تحویلم کلاااااااااا خلاصه میشد تو خانوم عشق...

شاد بودنش...

خوب بودنش...

موفق بودنش...

و البته یه چیزایی که مربوط به حسش نسبت به خودم میشه:سوووووووووووت

درسته که تحویل سال امسال تو روابط دو نفره مون مثل پارسال فوق العاده نبود(:-سوت) ولی همین که هست خودش یه دنیاست

ادامه ی تعطیلات عید هم که پرررررر از دلتنگی بود و هست...
ولی کاریش نمیشه کرد به هر حال


**یه سری چیزا مربوط به عید بود که میخواستم بنویسم ولی چون کل مسیر پست رفت سمت روابط دو نفره مون و خانوم عشق میذارمش پست بعدی


من خیییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییی دوستت دارم عشقمقلبماچبغل

*امیرحسین*
"1396-01-08"
"2028"
"05-06-21"
  • Amirhossein sh

نظرات  (۱)

میذاشتی بقیه ش هم حالا :)))))
پاسخ:
دیگه کلش در مورد شما بود بقیه ش به چشم نمیومد که:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی