دو تا آدم... :دی

پست اول (start)

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ب.ظ

اول از همه که سلام نیشخند

 

وبلاگ جدیدمون هم مبارکم باشه دلقکمژه

 

 

بعد از مدتی ، بالاخره امروز تصمیم بر این شد که این وبلاگ روبسازم ، و صرفا هم قراره فقط خودمون بنویسم ابله

 

و ضمنا ممنون از دوست خوبم که در این راه یاریم کرد قلب خنده ترکیب جمله رو داشته باش فقط خنده

 

حالا فعلا خداحافظ، تا اطلاع ثانوی که عنوان مناسب برای وبلاگ پیدا کنم و مطالب بعدی رو بنویسم مژه

 

93-1-25

  • fahimeh Ba

نظرات  (۳)

اسم وبلاگتون رو که دیدم حسرت خوردم...خوش به حالتون که دوتاتتون با همید...ممنون میشم بهم سر بزنید
پاسخ:
من چیزی از وبلاگت نفهمیدم عربیه؟ به نظرت من عربی بلدم ؟
سلام من چند تا سایت دارم اگه بتونی تو قسمت دوستان اضافه کنی خیلی خوب میشه .این سایتام .انجمن تخصصی کامپیوترwww.pcpersia.orgسایت دانلود کارتون و ...www.assistdl.comمرجع تخصصی معماریwww.archicom.org
سلام مبارکه
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی