دو تا آدم... :دی

اولین پست سال 95 :دی

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

بعد کلیییییی وقت اومدم پشت بذارم ،‌دیگه این شبکه های اجتماعی جدید نمیذاره که ... خندهابله

 

 

اول از همه سال نو رو تبریک میگم آرزوی بهترین ها رو دارم 

واسه دوست خوبم هم آرزوی شادی و سلامتی و بهترین اتفاق ها رو توی سال جدید دارم؛

ایشالله تو سال جدید به آرزوهاش برسه قلبwink

واسه خودم هم آرزوی موفقیت میکنم 

 

(سخخخته الان نوشتن خب   )

 

چی بگم؟؟؟؟؟

سال قبل که گذشت هم کلی اتفاقای خوب داشت هم اتفاقای متوسط (شاید نه بد :)) )

ولی شاید بشه گفت یکم هیجانش کم بود، امسال هیجانی تر باشه بهتره 

 

امسال هم که روز چهارمش رو میگذرونه و تا الان خیلی خوب بوده ، عید دیدنی ها هم خیلی خوب بود،

پسر عمه جان کوچولوی بامزه عااااااااالیه خیال باطلخنده

.

.

.

بعد یچیزی که هست که تا حالا اینجوری نبوده اینه که من از الان به فکر تابستون و در انتظارش هستم ، طبیعیه آیا؟ خنده

 

( اصلا هم کم ننوشتم :-" )

 

1395-01-04

" فهیمه "

  • fahimeh Ba

نظرات  (۱)

اشکال نداره از این به بعد بیشتر پست میذاری:))))))
مرسی عزیزم
هیجان چی دقیقا؟؟؟:))))))))
طبیعیه؟؟؟:)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی