دو تا آدم... :دی

بدون شرح...

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

یه سری چیزا هست تو دوستی که پر از انرژی مثبته!

دوست داشتم بنویسمشون...

1-اولیش قطعا اینه که بدونی هست!

حالا شاید چند ده کیلومتر اونور تر!

ولی یادش همیشه تو ذهنته و خودش همیشه تو قلبت...قلب


2-دومیش اینه که ببینیش!
هیچی نمیتونه به این اندازه خوب باشه!
اگه کنترل زمان دستم بود زمانو تو همین تایم نگه میداشتم بدون شک...قلب

3-بعد دیدنش شنیدن صداش خیلی میتونه خوب باشه!قلب
انقدری که مثل دیوونه ها بشینی هی یه وویس کوتاهو گوش کنی...

4-یه حس فوق العاده خوب اینه که بتونی هر روز بهش بگی دوستت دارم...
دوووووووووووووووووووست دارم...قلب

5-یه چیزو من خیلی دوست دارم!
اونم اینه که کادو بخرم واسش!قلب
که البته هیچ سلیقه ای توش ندارم ولی دوست دارم این حسو!

*در کل خیلی خوشحالم که یکی مثل فهیمه تو زندگیمه...قلب
فهیمه خیییییییییییییلیییییییییییییی دوستت دارم...قلبماچبغل
*امیرحسین*
"1394-07-24"
"1499"
  • Amirhossein sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی