دو تا آدم... :دی

تولد بهترین من...

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

سلام

خوبید؟

21 مهر از اون روزای خاصه تقویمه!

باید رو تقویم مشخص میشد کلا که با کوتاهی مسئولین این اتفاق نیوفتاده:دی

حالا به هر حال حتی اگه رو تقویم هم نباشه تو ذهن من که هست و حک شده کاملا!

مگه میشه تولد بهترینم رو یادم نباشه؟!

یا مثلا برام مهم نباشه یا هر چی؟

عمرا نمیشه!

و در حدی مهمه این روز که از یه ماه قبلش روزشمار بذارم واسش!

حالا به هر حال امروز اون روزه و من به شدت خوشحالم که 18 سال قبل همچین فرشته ای به دنیا اومده و خوشحال تر به خاطر اینکه اون فرشته الان تموم زندگی منه...قلب

کلی آرزو های خوب دارم واسش که شاید همشو بخوام بنویسم 4-5 صفحه ی کاغذ بشه واسه همین(و قطعا دلیلش آلزایمر خودم نیست:دی) یه سریشو مینویسم فقط!

اولش اینکه آرزوی سلامتی دارم واسش تو تموم طول زندگیش!

مگه من دل اینو دارم که عشقم یه تار مو از سرش کم بشه؟

دومیش اینه که امیدوارم همیشه همیشه همیشه شاد باشه!

طاقت یه ثانیه ناراحتیشو ندارم والا...

سومیش آرزوی موفقیته!

که مطمئنم انقدر خوب هست که به هر چی که بخواد برسه!

امیدوارم از اینکه فعلا به عنوان یه دوست کنارشم خوشحال اگه نیست ناراحت نباشه حداقل!

و اینکه من لیاقت داشتنش تو زندگیمو داشته باشم!بغل

و ...

گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است
که چشم رهایش نمیکند
گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است
که زمان حریفش نمیشود
و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است
که قلب رهایش نمیکند...قلبماچ

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
وجود تو تنها هدیه گران بهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست
.
.
.

امروز روز تولد توست
و من هروز بیش از پیش به این حقیقت پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازیقلبماچ


*تولدت مبارک بهترین عشق دنیا...قلبماچبغل
*امیرحسین*
"1394-07-21"
"1496"
  • Amirhossein sh

نظرات  (۲)

خییییییییییییییلیییییییییییییی دوستت دارم عزیزم:-*
قربونت برم من عشقم:-*
وااااای عزیزم، واسه بار چندم میگم مرررررررررررسی <3 واسه کادو و همه چی مرررسی <3

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی