دو تا آدم... :دی

تابستان خود را چگونه گذرانید؟

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ

تابستون چیه اصن؟ 

 

تابستون که چه عرض کنم ، همش در حال انتظار بودم تا جواب ها بیاد و شاهکار خودمو ببینم 

اونم چه شاهکاری ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از نتایج بخوام بگم، تو بد ترین حالتش هم حساب میکردم اینجوری نمیشد ، خلاصه اینکه موندگار شدم تا ایشالله از سال دیگه در خدمت جامعه داروسازان باشم 

 

 

بعد اینکه از اتفاقای خوب تابستون امسال اون موقع های بود که میدیدم همو  قلب

ینی شاید بتونم بگم حتی تنها اتفاق خوب ... 

 

مورد بعدی 2048 ئه خنده

بازی مورد علاقه تقریبا خنده

رکورد خودمو زدم بالاخره این بار خیال باطل

بعد از اینکه این رکورد رو زدم دیگه درگیر امتحان و کاراش شدم نرسیدم ادامه بدم ؛

ولی همینشم هم کلی ذوق کردم مژه 

 

دیگه ...

یکمی رفتیم پارک و شهربازی و خیابون گردی و اینا ، گشتیم .

کتاب اصن نخوندم .

و اینکه کلا تابستون به علافی و بیکاری گذشت .لبخند

 

دیگه چیزی یادم نیست از تابستون امسال !

 

1394-07-01

" فهیمه "

 

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

آره دقیقا!!
تابستون که نداشتیم!
خوبیش همون بیرون رفتن و اینا بود فقط!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی