دو تا آدم... :دی

my love...

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

سلام خوبین؟:دی

چند وقت پیش طی یک اقدام و تصمیم یهویی اسم یکی از کانتکت های من شد my love !!!

اصلا هم که مشخص نیست اون طرف کی بوده و اسمش چیه!نه مگه؟:)))))


بعد از این تغییر کاملا به جا هی بیشتر و بیشتر شد love من نسبت به اون شخص خاص:))
یعنی کلا روند صعودی داشتا ولی خب بیشتر درکش کردم این حسو!
ولی واقعا در کل خیلی دوستش دارم دیگه!
قبلا هم گفتم نمیشه دوستش نداشت ایشونو!:)
انقدری دوستش دارم که حتی اگه یه کوچووووولوووووو هم ازم ناراحت باشه به شدت ناراحت شم و گرفته باشم!
شاید حتی انقدری که هر چی بگه نتونم رو حرفش حرف بزنم:دی
یه موقع هایی اسم کانتکت هم میتونه خیلی تاثیرگذار باشه و الان من اینو درک کردم واقعا!
یه سری حسا هست یهویی میاد!
مثل موقع هایی که دوست داری صداش کنی!
صداش کنی که بگی دوستش داری!
صداش کنی که بگی بهترین حسو فقط با اون داری!
صداش کنی که بگی دوست داری فقط مال خودت باشه...
یه سری حسا هم هست فوق العاده تره!
مثل اینکه صدات کنه!
حالا اگه تکرار چیزای بالا باشه که فوق العاده میشه:)
البته هیچ انتظاری نیست تو این مورد و صرفا یه رویا بود:دی
یه سری چیزا هم هست خاصه!
مثلا گوش دادن به صداش!
مثلا اینکه یه وویس دو ثانیه ای رو صد بار گوش کنی:))
دیوونه ام شاید:))
ولی من دوست دارم اینو که صداشو گوش بدم!
حالا حتی اگه اون وویس دو ثانیه ای باشه!
یا مثلا دوست دارم عکسشو ببینم هی حالا حتی اگه رو صفحه گوشیم باشه و همش جلو چشم!
به هر حال همه ی اینا رو گفتم که بازم تاکید کنم عااااااااااااااااااااشقشم!قلبماچبغل

***ببخشید پستم یه خورده به هم ریخته بود چیزایی بود که تو لحظه به ذهنم میرسید:دی

*امیرحسین*
"1394-06-27"
"1471"
  • Amirhossein sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی