دو تا آدم... :دی

حس خووووووب...

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

سلام چطورین؟:دی

امروز روز خیلی خوبی بود!

واسه همین تصمیم گرفتم یه پست بذارم و یه سری چیزا رو بنویسم!

مثلا خیلی خوبه زود به زود ببینیش!

اونم واسه من که تا الان کلییی شده که دلتنگش شم و تایم های خیلی طولانی نبینمش!

خیلی جالبه که با 5 ساعت خوابیدن با اولین صدای زنگ گوشی از خواب میدارم میشم!

منی که واسه بیدار شدن صبح هام 3 تا آلارم با فاصله 5 دقیقه میذارم:))

امروز کلا سعی کردن متفاوت و قشنگ شروع کنم روزو!

واسه همین ساعت 6 و 17 دقیقه آلارم گذاشتم:))

بودن عدد 17 تو زندگیم بهش انرژی میده!

یه انرژی مثبت خفن و باحال:دی

از صبح که بیدار شدم هی سعی کردم برنامه بچینم واسه خودم!

که یه جاهایی چی بگم یا چیو کجا بگم:))  (اینا با هم فرق داره ها ولی نزدیک به همه در کل:دی)

حتی درباره ی اینکه کادو رو کی و کجا بدم و چی بگم!

ولی حالا بماند که هیچ کدوم از برنامه هامو عملی نکردم رسما!:))

بالاخره آدم باید یه جاهایی انعطاف پذیر باشه نسبت به مکان و زمان و خیلی چیزای دیگه (ولی نه مثل من همیشه:دی)

یه چیزی که واسم امروز خیلی جالب بود این بود که با اینکه دیده بودمش صبح و قرار بود 2 ساعت از هم جدا باشیم و بعد بازم ببینمش ولی تو همون مدت هم دلم واسش تنگ میشد:دی :)

فعلا هم که یه راه واسه آروم کردن این درد دلتنگی دارم فقط و اونم عکس رو صفحه گوشیمه:دی

و مهمترین چیزی که امروزو خاص کرد این بود که فکر نمیکردم گفتن دو تا کلمه انقدر واسم سخت باشه!

اینکه دست و پام بلرزه موقع حرف زدن!

اینکه انقدر هیجان داشته باشه و بعدش یه حس فوق العاده...قلبماچبغل

  • Amirhossein sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی