دو تا آدم... :دی

حس خوب...

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

سلام خوبید؟نیشخند

تو این پستم میخوام درباره ی چیزایی که الان بهشون فکر میکنم و حس خوبی بهم میده بنویسم!

البته هنوز نمیدونم از کجا باید شروع کنما!نیشخند

از جاهایی که الان دوست داشتیم اونجا میبودم شروع کنیم فکر کنم بهتره!

اولیش مشهد همچنانلبخند


شمال

این دو تا جا رو کلا البته همیشه دلم میخواد باشما!خنده
دیگه چیا حس خوب میده؟؟؟
فکر کردن به موفقیت تو کنکور...
این مورد خیلی انرژی مثبت داره پشتش!
البته موفقیت واسه من رتبه تک رقمی شدن و اینا نیست!
و قطعا رتبه تنها چیزیه که فعلا اصلا برام مهم نیست!
شاید حتی بابل قبول شدن واسم موفقیت حساب بشه الان!
ولی نیمسال دوم قبول شدنو موفقیت نمیدونم الان!
به شدت میترسم از این موضوع که یه ترم عقب بمونم!
حتی آزاد ترم مهرو به شمسی پور ترم بهمن ترجیح میدم الان!
شاید بعدا نظرم عوض شه!

تموم شدن کارآموزی و پروژه هم یکی از مواردیه که خیلی میتونه حس خوبی داشته باشه الان:|
بعد از کلی دوییدن هنوز نتونستم مهر و امضای دفترچه کارآموزیمو بگیرم هنوز!
خدا کنه دانشگاه به این تاخیر و اینا گیر ندن!

میرسیم به قسمت بهترین حس...نیشخند
یعنی یه چیزی که این دو هفته حسش کردم اینه که بهترین حس رسما اینه که کنارم باشه!

عاشق اینم که بشینم نگاهش کنم...

بهترین حس دوست داشتنشه حتی حتی حتی اگه اون نداشته باشه...

آهنگ مرتضی رو دوست دارم به شدت...
حالا حالا ها با همیم ما دو تا
حالا حالا ها خوبه دنیای ما

تو تا آخرش آرزومی...قلببغلماچ
*امیرحسین*
"1394-05-29"
"1442"
  • Amirhossein sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی