دو تا آدم... :دی

برنامه درسی...

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ
سلام علیکم
طبق یه قراری که ما گذاشتیم من قراره برنامه درسیمو بنویسم اینجا و طبقش پیش برم!
این پستم واسه همین منظوره!

البته طبق اون چیزی که بهم ثابت شده برنامه ی ریزمو اکثرا نمیتونم پیش ببرم پس فقط هدف های برنامه م و اون چیزی که باید بهش برسمو مینویسم!

خب امروز 17 تیر ئه دیگه و 30 روز به کنکور مونده!
من درس های تخصصی م رو دارم پیش میبرم و طبق برنامه باید حداکثر و تو بدترین شرایط 15 روز مونده به کنکور درس های تخصصی جمع بشه بره کنار!درسای تخصصی م:"حسابداری شرکتها-حسابداری مالی-حسابداری صنعتی-آمار-ریاضی-حسابرسی-اقتصاد" که این درسام باید حداکثر اول مرداد تموم بشه!
البته کتاب شرکتها و مالی رو تموم کردم میشه گفت تا الان ولی تو برنامه م یه مروری واسشون گذاشتم!
بعد از اینا من باید تا حداکثر 10 روز مونده به کنکور اون سه تا درس عمومیم رو هم بخونم!درسای اندیشه و زبان و فارسی که البته زبان و فارسی رو قبلا خوندم تا یه حدودی!
یعنی 6 مرداد من باید بسته باشم همه درسا رو!
و اون ده روز آخر مرور فشرده ی همه ی این درسا رو داشته باشم!
این بیس هدفای اصلی برناممه و باید بتونم انجامش بدم و به دلایلی که گفتم ریز برنامه رو نمینویسم دیگه

انتقادات و پیشنهاداتتون نسبت به برنامه مو میتونید بنویسید

دعا کنین واسم!
انرژی مثبت فراموش نشه لطفا!
مچکرم!
خدافظی!


*امیرحسین*
"1394-04-17"
"1399"

  • Amirhossein sh

نظرات  (۳)

خوبه ، موفقیته آخرش
پاسخ:
مرسی عزیزمقلب
انرژیِ مثثثثثثبت :-)))
با ارزوی موفقیت.
پاسخ:
کلی تشکر:دی
آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی