دو تا آدم... :دی

خب خب خب حالا میام هدف ها رو بنویسم ( اونایی که میشه البته ) laugh

 

1- یک سری کتاب هست که تا آخر ماه رمضون باید تموم شه ، یسری هم تا اخر تابستون :

تا آخر ماه رمضون :

  •  صفر ، تولد و مرگ در فیزیک جدید - دکتر مسعود ناصری
  • فراسوی آینشتین ، مروری بر تکامل فیزیک نظری پس از آینشتین - میکیو کاکو ، جنیفر تامسون
  • جهان هولوگرافیک ، نظریه ای برای توضیح توانایی های فراطبیعی ذهن و اسرار ناشناخته مغز و جسم - مایکل تالبوت ( دفعه سومه yes )
  • قدرت والدین  - شری فرگوسن ، لارنس ای.مازین

 تا اخر تابستون : 

  • 100 دانشمندی که حجهان را تغییر دادند - جان بالچین
  • ذهن درمانی، گیاه درمانی ، روان درمانی - محمد مهدی علیخواه
  • ذهن هولوتراپیک، راهی به سوی جهان هولوگرافیک - استانیسلاو گروف، هال زینا بِنِت

بازم هست ولی اینا در اولویت هام هستن smiley

 

2- یک سری کلاس ها هم هست که باید برم ثبت نام کنم ، که احتمالا تو ماه رمضون نشه و بیوفته برای ماه دیگه !

  • زبان انگلیسی ، اگر مجبور شم آلمانی هم باید برم ثبت نام کنم و یاد بگیرم.
  • آشپزی و کافی شاپ :))
  • اسب سواری :-عشق منه دقیقا :))
  • رانندگی میخواستم برم که انگار نمیذارن هنوز ثبت نام کنم ، میره واسه بعد تابستون :|

یادم نمیاد دیگه چه کلاس های بود، یادم اومد میام اضافه میکنم  خیال باطل

 

3- پارسال تو نمایشگاه کتاب رفتم بخش کتب مذهبی با یه آخوند در مورد کتاب مشورت کردم و واقعا با برخورد خوب برام به ترتیب اولویت لیست کتاب نوشت ، ولی خورد به کنکور و هر چی فکر میکنم یادم نمیاد لیست کتاب ها رو کجا گذشتم ، هر چی هم میگردم پیداش نمیکنم ، حالا که نمایشگاه قرآنه میتونه فرصت خوبی باشه تا برم دوباره با یکی مشورت کنم یه لیست دیگه بنویسم، بعد هم برم دنبال کتاب ها، بگیرم و بخونمشون  ! " تابستون "

 

4- برای حسنا که قرار بود بره اول ، میخواستم دفترش رو نقاشی کنم ، باید برم دفتر داداش دوستم رو بگیرم ازش بیام از رو طرح هاش برای حسنا بکشم خنده " تابستون "

 

5- قرار بود بعد کنکور برم دنبال ادامه پروژه م ... "تابستون "

 

6- احتمالا باید دنبال کار های مدیریت و پداگوژی هم برم " تابستون "

 

7- حداکثر تا هفته دیگه برم آموزش و پرورش برای تطبیق واحد و زمان آزمون و کلا کار های دیپلم تجربیم ... خیال باطل

 

8- برنامه تفریح هم داشتم دیگه صد در صد ، آخر این هفته که قراره بریم شمال ، بعدش هم یه برنامه کارتینگی ، سوتمه ای چیزی باشه + سینما و پارک و ... ابله

 

9- مهم تر از همه هم  ورزشِ  مژه

 

 

فعلا تا همینجا باشه تا بعدا اگر دیدم چیزی هست که ننوشتم اضافه میکنم. نیشخند

امیدوارم که بتونم انجامشون بدم مژه

 

1394-04-08

" فهیمه "

 

  • fahimeh Ba

نظرات  (۴)

موفق باشی;) :x
پاسخ:
مرسی عزیزم قلب
  • نیلوفر فروتن
  • ایشا الله ..
    من که همش فقط مینویسم..بعد یابرگش و گم میکنم
    یا اصل فراموشش میکنم...
    ولی این دفه برای تابستون امسال یه اراده قوی کردم..
    ببینم چی میشه ها...

    پاسخ:
    به خاطر همین تو وبلاگ مینوسم ، که هم گم نشه هم مجبور شم انجام بدم ! کار خوبیه  ابله
  • مداد سیاه
  • موفق باشین و خدا قوت:)http://medadsyah.blog.ir/ راستی دمتون گرم
    پاسخ:
    مرسی :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی