دو تا آدم... :دی

3 سال...

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۱ ق.ظ

وقتی به 3 سال پیش فکر میکنم فقط میتونم بگم خدایا شکرت!

هر چی فکر میکنم احساس میکنم انگار یه نیرویی این وسط بوده!

چی شد که دوست شدیم؟چی شد که دوست موندیم؟

یه خورده عجیب نبود؟نیشخند

به هر حال فقط میتونم بگم خدایا شکرت!

تا حالا همچین حسی نداشتم که بخوام یکیو بدون اینکه ببینم یا حتی صداشو بشنوم و عکسشو ببینم دوست داشته باشم!

البته شاید این حرفام تکراری باشه ولی به هر حال ببخشید دیگه!انقدر شیرین و خوبه که 1000 بار هم بگم احساس میکنم کمه!

داشتم پیام ها و یه چیزایی که از قبل 17 شهریور 90 مونده بود تو پروفایلمو میدیدم!

زیاد نبود ولی عجیب بود واسم!

چرا اونقدر پر رو بودم؟خنده

اصلا قبل اون هیچی همون روز 17م هم بازم پر رو بودم!

چی شد یهو تغییر کردم؟؟؟نیشخند

اولین بار که صدات رو شنیدم یه ماه و 4 روز بعدش بود تقریبا فکر کنم!نیشخند

بانک بودم از صبحش استرس داشتم!خنده

درست یادم نیست گفته بودی زنگ میزنی یا باز همون حسه بود!قهقهه

ولی به هر حال یارو داشت واسم حساب باز میکرد من پاشدم از بانک اومدم بیرون جواب تلفن بدم!قهقهه

ای وای این شکلک چقدر خوبه!

یه دنیا خاطره ست!قهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

چت های ساعت 5 صبح!خنده

من غیر از اون موقع ها فقط واسه یکی دو تا از امتحان های نهایی 4-4:30 بیدار شدم تا حالا!قهقهه

شب ساعت 1 هم میخوابیدم باید تا قبل 5 بیدار میشدم آماده میشدم میشستم پای لپ تاپ واسه چت!خنده

اصلا همون چت واسه کل روز انرژی میداد!از 8 ساعت خواب مفید هم انرژیش بیشتر بود!خنده

یک سال و نیم گذشت از دوستیمون تازه دیدم همدیگه رو!

آخ آخ اون روز که هیچی نگم درباره ش بهتره!خنده

واسه تلفن استرس داشتم ببین اون روز چه وضعی داشتم!قهقهه

چقدر خوب بود!لبخند

خاطره خیلی خوبه!

اونم از شیرین ترین روزای زندگی!نیشخند

دیگه چی بگم؟خنده

پست طولانی شد دیگه!خنده

هیچوقت نتونستم حسی که دارمو اونجوری که هست بگم!

فکر کنم هیچوقت هم نتونم باز!

به قول راستین:نیشخند

همین که یاد تو با منه زیباست … به عشقت نبض من میزنه زیباست
نگاه کن توی آینه جادو میشی … بیین تصویر تو عین یه رویاست
یه لحظتو به یک دنیا نمیدم … اگر چه فرصتی کوتاه باشه
میخوام تا وقتی که زندم عزیزم … دلم با عشق تو همراه باشه

3 سالگیمون مبارک!قلب

  • fahimeh Ba

نظرات  (۱)

یه سلام خوشگل و پرانرژی به دو تا دوست مهربون و خواهر و برادر گل خودم... خوب هستید؟؟؟ تبریک من رو هم به لیست تبریک هاتون اضافه کنید ، سه سال دوستی رو با تمام تجربه هایی که به دست اوردید بهتون تبریک میگم و امیدوارم این دوستی همیشه ماندگارو پراز انرژی های مثبت باشه... شادو سلامت باشید در پناه حق...
پاسخ:
سلام علیکم! ممنون شما خوبید؟ ممنونم به شدت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی