دو تا آدم... :دی

گروه خونی؟؟؟!!!

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۱ ق.ظ

طبق شواهد و قرائن(خنده)و گفته های خانواده تو بیمارستان که به دنیا اومدم(مریض بودم مثل اینکهخنده)گفتن گروه خونیم Bمثبته!

زردی گرفتم رفتم تعویض خون گفتن Oمثبته!

تا الان هم همون O مثبت بود!خنده

هفته ی پیش گفتم آزمایش بدم!امروز جوابشو گرفتم دیدم زده Aمثبت!خنثی

نمیدونم چه خبره!!!چه وضعشه آخه؟

فکر کنم خونم هر چند وقت یه بار عوض میشه!خنده

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

میگم اخه با استدلال من نمیشه یه گروه خونی دیگه بزنن :-سوت این سری تو برگه آزمایش آ بود؟
پاسخ:
نه نمیشه! آره!
ولی خون رو عوض کنن همون گروه خونی رو میزننا ، نمیشه گروه خونی دیگه به جاش بذارن !!! اونم O !!!!‌ مامان منم بچگی خونِش رو عوض کردن ولی همون گروه خونی رو زدن بهش ! اگر اشتباه نکنم اصلا مشکل پیدا میکنه یه گروه خونی دیگه بزنن (دقیق نمیدونم اینو )
پاسخ:
نه بابا اینجوری نیست که یه گروه خونی دیگه بزنن! حالا یا اونجا اشتباه گفتن یا مامان من اشتباه شنیده! شایدم حتی این جدیده اشتباه شده! خواهرام هم Aمثبتن! خون دیگه هم مشکل پیدا میکنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی