دو تا آدم... :دی

هدف های شهریور...

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ق.ظ

1-کلاسای رانندگی مو تموم کنم!

2-واسه یه بار هم که شده یه انتخاب واحد درست و حسابی و خوب بکنم!نیشخند

3-ورزش کنم!

4-اضطراب و استرسو کلا تمومش کنم!نیشخند

5-دوستم قبول بشه شرکتها رو!خندهاین خیلی مهمه چون نشه من ضایع میشم چون من بهش درس دادم!

6-برم شمال!به یه سری دلایل دیگه اینم شده هدف!خنده

دیگه یادم نمیاد والا!خندهماه ساکت و آرومیه به دور از درس و دانشگاه!خنده

  • fahimeh Ba

نظرات  (۴)

بههههله
اونم نذاره اشکال نداره ، اصل موضوع جذابه
پاسخ:
اعصابمو به هم میریزه!
به هیجانش فکر کن ، اعصابت بهم نریزه :-سوت
پاسخ:
اون لذتی که باید داشته باشه رو هم نداره آخه!!! ولی خوبه!بیخیالش!
یه ماه رااااااااحت
پاسخ:
آره اگه تعلیم دهنده ی گرامی بذاره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی