دو تا آدم... :دی

با هدف های مرداد چیکار کردم؟! :دی

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ق.ظ

اینم از هدف های این ماهی که گذشت نیشخند

 

1- این که خوب بود ، جدا از اون روزایی که نمیرفتم کتابخونه و خوابم میبرد خوب انجام شد . عینک (√)

 

2- برنامه ریزی هم که خوب بود ، البته این هفته رو مشاور واسم برنامه نوشت نیشخند (√)

 

3- این یکی نشد دوباره ، فقط روزایی که صبح آزمون داشتم ، قبلش میرفتیم پارک کنار حوزه با داداشم یکم ورزش میکردیم ابرو در کل خوب نبود . (×)

 

4- این که 100 البته انجام میشه بازندهخنده (√)

 

5- این یکی رو که نگو اصلا قهقهه

اون روزم دبیر فیزیکمون میگه : فهیمه دیگه امسال کتاب غیر درسی و از این چیزا رو ول میکنیا ~ منم به این حالت : خندهآخ

همین الان در مورد کوانتوم میخوندم پا اینترنت :-سوت مژه

ولی در کل خوب بود ، سعی کردم کمتر فکر کنم و این حرفا ( با اینکه اصلا قشنگ نیست ) نیشخند (√)

 

 * در آخر هم اینکه این ماه میتونم بگم خوب بود ، با اینکه یسری کم کاری ها و وقت های پرت داشتم ولی درکل خوب بود !

باید جبران کنم دیگه بالاخره ابله

قابلِ ذکره که این دو ماه خیلی زود گذشت خنثیخنده

 

 

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

سلام به آبجی و داداش گلم فهیمه جون خوشحالم که با موفقیت هدف هاتو پشت سر میذاری تا به هدف بزرگی که ارزوشو داری برسی... راستی آبجی جونم ، دبیر فیزیکتون درست میگه ، فیزیک یک درسی هستش که خیلی پرباره و ممکنه با خوندن کتاب های غیر درسی گیج بشی ...پس بهتره فقط کتاب رو بخونی و تست های سخت کار کنی... تو پست قبلی حس تو  میفهمم عزیزم ، برای من هم اتفاق افتاده ، واقعا لذت بخشه که یک نفر هنوز هم تو رو در ذهنش قاب گرفته باشه ... خوب امیر حسین میبینم بالاخره  این اتاقت رو مرتب کردی ، واقعا وقت خوب چیزیه ، من الان  یک سالی هست تصمیم دارم اتاقم رو مرتب کنم ولی امکانش نیست ... من الان باید از شما یاد بگیرم که چقدر دقیق برای هدف هاتون برنامه ریزی میکنید . راستی آبجی و داداش گلم من رو ببخشید که فرصت نکردم به وب شادتون سر بزنم ... الان هم خانواده تصمیم گرفتند برای تغییر روحیه  همه باهم مسافرت بریم ، برای همین فکر میکنم یک مدتی رو نیستم ، بارها بهتون گفتم وبتون من رو شاد میکنه ، پس من بازهم میام خیلی دوستون دارم شادو پیروز و سلامت یاشید
پاسخ:
من عذر میخوام بازم من اول جواب میدما! بخش مربوط به خودمو جواب میدم میرم با بخش شما کاری ندارم! سلام علیکم! مرتب کردن اتاقم واجب بود دیگه!بعدش هم اینکه یه تصمیمی میگیرم تا تهش میرم معمولا!شما تصمیمتو بد میگیری!محکم تر بگیری حله!از یه خورده وسط ترش هم بگیر در نره! البته شوخی میکنم!در کل موفق باشی! بعدش هم اینکه شما هر وقت بیای با این نظرای خوبت ما خوشحال میشیم! حالا هر روز باشه یا سالی یه بار حتی فرقی نداره!مهم اصل مطلبه! مسافرت هم خوش بگذره!
خیلی هم خوب! موفق باشی در کل دیگه!
پاسخ:
مرسی بازم میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی