دو تا آدم... :دی

اتاقم...

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ب.ظ

تغییر دکوراسیون اتاقم خیلی کار داشت واقعا!

اتاق کوچیک هم که هست دیگه هیچی!

ولی خب تصمیمشو گرفتم باید انجام میدادم!خنده

کلی زحمت داشت!

چند شب تو اتاقم هم نتونستم بخوابم حتی!

ولی خدا رو شکر هم خودم راضیم الان هم هر کی دیده میگه خوب شده!خنده

چند تا عکس دارم از وضعیت اتاقم تو  این مدت میذارم ببینید!نیشخند

نظرات مثبت تون(!!!خنده!!!)هم بگید!خنده

*وضع اتاقم همون اول که به هم ریختم کلا همه چیو!خنده

*بعد اینکه تونستم وسایلو مرتب کنم یه گوشه یه خورده!خنده

*اینم وضعیت فعلی اتاق!خنده

البته با تشکر از مادر گرامی که زحمت رو تختی و اینا رو کشید!نیشخند

و پدر گرامی که تو خرج افتاد!نیشخند

و البته آینه بزرگ داشتن در حضور خواهران گرامی بد دردیه واقعا!خنثیخنده

حالا نظرتون؟نیشخند

  • fahimeh Ba

نظرات  (۵)

خب پس ندیدم
بهتر از قبل شده ما هم اتاق تکونی داشتیم و جابجایی واقعا خسته کننده س اما وقتی نتیجه میگیری عالی میشه خوشحال میشم به منم سر بزنید آپ هستم ... منتظرتونم
پاسخ:
دقیقا! حتما!
پس باید کنار بیای باهاشون عکس اولی دومی دیگه
پاسخ:
اونا قبل نیستن که!بعد به هم ریختنه!
خیلی مهمه میتونی درش بیاری به اون بزرگی چجوری از تو لپ لپ در اومده؟ :-سوت سوال شد واسم نسبت به قبلیه خوب شده دیگه
پاسخ:
نه دیگه میخوامش! اون موقع یه سری از این لپ لپ ها توش یه کاغذ داشت که روش جایزه ش نوشته بود!این از اینا بود! قبلیه رو دیده بودی مگه؟
اول اینکه مبارکه درو قفل کن راهشون نده اون عروسک خرگوشه خیلی هم عالی
پاسخ:
مرسی! در اتاقم بارفیکس بهش وصله بسته هم نمیشه حتی!!! خرگوشم!!! ۶-٧ سالم بود از تو لپ لپ دراورده بودم!دوسش دارم! مرسی!خوبه واقعا یا داری روحیه میدی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی