دو تا آدم... :دی

له له ام...:دی

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۴ ب.ظ

اصلا یه وضعی شده!

خواب و اینا که هیچی اصلا!نیشخند

کارای مرتب کردن اتاق هم که تموم نشده هنوز کامل!خنثی

امروز ثبت نام آموزشگاه رانندگی هم تموم شد و جلسه ی اول آیین نامه رو هم رفتیم!نیشخند

دیروز رفتیم آموزشگاه گفتن مشمول خدمتی!باید بری پلیس +10!خنثی

صبح ساعت 8 رفتم پلیس +10 گفتن کپی بگیر از اشتغال به تحصیل و شناسنامه و یه قطعه عکس بیار!خنثی

من:الان عکس از کجا بیارم؟؟؟سوال

مجبور شدم برگردم خونه عکس بردارم!

حالا 9 صبح کپی از کجا بگیرم؟؟؟

رفتم یه جا پیدا کردم باز بود کپی گرفتم!

9:30 دوباره رسیدم پلیس +10!کاراش خیلی طول نکشید!

9:45 اینا تموم شد!

رفتم آموزشگاه ساعت 10 بود گفتن مسئولش نیومده ساعت 11:30 -12 بیا!خنثی

برگشتم خونه ساعت 11:45 رفتم دوباره برگه ی معاینه چشم رو گرفتم مجبور شدیم بریم خیابون اشرفی واسه معاینه چشم!

رفتم تو دکتره میگه با عینکی دیگه؟خنثیمن:ابرو

میخواستم برم آموزشگاه بگم میگفتین من 18 تومن و همینجا میدادم مهر با عینک میزدید واسم دیگه!خندهمن که عینک رو چشمم بود آخه!!!نیشخند

برگشتیم آموزشگاه برگه رو تحویل دادیم گفتن ساعت 2 کلاسه!

حالا ساعت چنده؟1:30!خنثی

من:بابا من از صبح دارم میدوئم!ناهار نخوردم!کتاب نیاوردم!کلاس چی؟ابرو

هیچی دیگه نشستیم سر کلاس تا 4!

برگشتم خونه قشنگ له له دیگه!نیشخندناهار خوردم خوابیدم!

بعد یه ساعت زنگ زدن بیدار شدم!!!خنثی

این خواب سبک هم داستانیه ها!خمیازه

در اتاقمو باز کنن هم بیدار میشم حتی!!!خمیازه

داشتم حساب میکردم دیدم من امروز 10 تا خط ماشین سوار شدم!!!خنده

تازه برگشتنی از آموزشگاه رو هم پیاده اومدم!!!نیشخند

فردا هم کلاس دارم!

5شنبه امتحانه!

5شنبه مهمون هم داریم باید اتاقو تموم کنم دیگه!نیشخند

دیگه نمیتونم هی بندازم فردا کارا رو!خنده

برنامه هام هم همه به هم ریخته!

کلا یه وضعیه ها!خنده

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

بعدا چقدر به امروز بخندی
پاسخ:
آره خب!
خسته نباشین اوه اوه پسرا هم که مرتب انگار تو اتاقشون بمب افتاده یه چند ساعتی رو باید وقت بذاری میگم میخوای یه شب تا صبح بیدار بمون شاید فرجی شد و اتاق تمیز شد خوشحال میشم بهم سر بزنی .... آپم
پاسخ:
نه کار من بیشتر از این حرفا بود!تغییر دکور! تمیز میشه ایشاالله! حتما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی