دو تا آدم... :دی

عروسک

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ق.ظ

آبجیِ من الان دو دسته عروسک داره ؛

یسری اونایی هستن که مال من بوده که نگهشون داشته بودم و الان دادم آبجی باهاشون بازی کنه ابله

یسری هم اونایی هستن که واقعا واسه خودشن خنده

 

حالا تو این دو هفته اخیر دو تا عروسک گرفته که خیلی بامزه ن ، اصلا عالین خیال باطل

یکیشون از این خرس قهوه ای کوچولو هاس که خیلی نرمه و باید بگم خیلی دوسش دارم ... مژه

از اینا:

اصلا کلا عروسکاش رو نگاه میکنی انگار باهات حرف میزنن ، نمیدونم چه داستانیه یول

 

حالا اینا رو گفتم که یه اعترافی کنم ...

 باید اعتراف کنم که دیشب از ابجیم اجازه گرفتم که شب همین عروسکه پیش من باشه و با این خوابیدم خنده

همچیم حسی داشتم اصلا ... بغلقهقهه

 

1393-5-5

  • fahimeh Ba

نظرات  (۱)

ای جونم!
پاسخ:
خیلی خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی