دو تا آدم... :دی

هدف های من تو " مرداد " ماه چیه ؟! :دی

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۳ ب.ظ

خب این ماه هم که شروع شده و ماه رمضون هم کم کم تموم میشه و اینا ... نیشخند

 

1- برم کتابخونه و اینا ببینم چجوری میتونم سازگار شم مژه

 

2- یه مدته شروع کردم به برنامه ریختن برای خودم که یاد بگیرم چجوری درست برنامه بریزم ؛

این روند رو ادامه بدم و برنامه های درسی م رو بچینم ! ابله

 

3- اون برنامه تفریح و ورزشی که واسه ماه قبول بود و بخاطر ماه رمضون نشد رو اجرا کنم ! بازنده

 

4- درس ها هم که کلا پایه ثابت هدف هاست خنده

باید عین چی بشینم بخونم :-سوت

 

5- این مورد رو نمیدونم هدف کنم یا نه ولی کلا دوست دارم بگمش نیشخند

هی من میام بهش فکر نکنم ، یکی میاد یه چیزی میگه نمیشه !

همین بحث فیزیک کوانتوم و متافیزیک و جهان و کائنات و فلان و اینا ...

اینکه بهش فکر کنم یا نه !

البته ناخودآگاه میاد ،‌ حداقل 50 درصدش دست من نیست نیشخند

 

× فعلا همیناس که به ذهنم اومد ،‌هر چیزی دیگه به ذهنم رسید میام اضافه میکنم فرشته

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

خیلی هم خوب! موفق باشی!
پاسخ:
مرررسی
باد با چراغ خاموش کاری ندارداگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .------------------من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت استو من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس
پاسخ:
بازم ببخشید من جواب میدم! ولی از این داستان ها نذارید انگیزه دوستمونو بگیرید!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی