دو تا آدم... :دی

هدف مرداد

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ

*اول از همه یه فاتحه بخونید واسه ی پسر عموی دوستمون!لبخند

1-برم واسه تعلیم رانندگی ثبت نام کنم

2-واسه امتحانا بشینم درس بخونم و پاسشون کنم ترجیحا با نمره ی خوبنیشخند

3-اتاقمو مرتب کنم و تغییرات لازمو بدم توشنیشخند

4-برسم برم با دوستم شرکتها کار کنم بتونه پاس کنه شهریور...

5-ورزش کنم بازم و بیشتر از قبل...

6-پسر خوبی بشم!خندهدوستامو اذیت نکنم انقدر!خنده

**همه ی این مورد ها مشروطه به اینکه نخوایم خونه مونو عوض کنیم و همین خونه بمونیم!نیشخند

***اینترنتم داره تموم میشه تا مشخص شدن وضع خونه هم نت ندارم!خنثی

  • fahimeh Ba

نظرات  (۳)

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترمانصافا وبلاگ زیبایی دارین.این رو جدی میگم...امیدوارم موفق باشین.اگه منت سرم بزاری منو لینک کن منم جبران میکنم انشاالله ممنون
... من هم م... بی نتی اولش خیلی سخته!!! ( اما یکی دو روز نداشته باشی عادت میکنی) من که هرچی میگم خانواده گوش نمیده...اتاق من بیشتر به سلیقه ی والدینه تا من
پاسخ:
بهله!
رانندگی رو حتما برو ،‌عالیه
پاسخ:
اگه مسئولین بیان حتما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی