دو تا آدم... :دی

بیخیال تمام مشکلات...

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ

**امیرحسین**

امروز طبق معمول سعی کردم خوب باشم!

و بودم!نیشخند

سعی کردم انرژی بدم!

میدونستم دوستام خسته ان!میدونستم انرژی ندارن به خاطر روزه بودن ولی خوب پیش رفت!نیشخند

اول صبح که با کلاس اخلاق شروع شد!

این استاد عالیه!عالی!نیشخند

فکر کنم مرحله بعدی تغییر کردنام با حرفای ایشون باشه!نیشخند

فکر کنم تو خیلی از موارد که بقیه نمیتونن هم بتونه کمکم کنه!:-سوت

ولی فعلا زوده بخوام ازش کمک بخوام!نیشخند

کلاس اخلاق که تموم شد رفتیم کتابخونه!خندهره

تنها کتابخونه ای که میرم و خسته کننده نیست کتابخونه دانشگاست!خنده

وای فای چه کارا نمیکنه دیگه!خنده

حالا امروز دوستم لپ تاپ آورده بود رفتیم تو کتابخونه نشستیم بازی کردیم!خنده

اتفاق بد امروز کلاس ریاضی بود!خنثی

من داشتم ریاضی میخوندم!داشتم آشتی میکردم باهاش!نیشخند

ولی استاد محترم فرمودن که قراره امتحان سخت بگیرن تا یه درسی بشه واسه مون که یادمون نره دروغ نگیم!

ولی آخه من که دروغ نگفتم!

از بچه ها پرسید ترم قبل انتگرال خوندید؟گفتن نه!

از ما نپرسیده بود که بخوایم جوابشو بدیم!منم چیزی نگفتم اصلا!

بذار سخت بگیره!بذار بندازه!منم دیگه همون امیرحسین قبلی!

وقتمو میذارم واسه خوندن اخلاق که حداقل به درد میخوره!

دیگه علاقه ای به خوندن ریاضی ندارم!!!

حالا بیخیال!

کلاس ریاضی مون پنجره اش سمت یه حیاط کوچیک باز میشه که باغچه ست و درخت و اینا داره و درش فقط از آموزشه!

یعنی رفت و آمدی نداره!

لای پنجره اندازه ی 3-4 ثانت باز بود!دوستم یه خودکار برداشت گفت پرتش کنم پایین؟فاصله اش با پنجره فکر کنم 2-3 متر بود!

ما هم همگی:عمرا رد بشه!بنداز اصلا!از خود راضی

انداخت رد شد افتاد پایین!ابروخنثی

اصلا یه وضعی بود ترکیده بودیم دیگه!خنده

فعلا همه چی خوبه!

خدا کنه خوب بمونه!

واقعا کوچیک ترین چیز ها میتونه خیلی خوشحالم کنه این چند وقته!لبخند

  • fahimeh Ba

نظرات  (۳)

سلام بچه ها خوبید ؟؟؟؟؟ دلم براتون تنگ شده بود ، من این ماه رمضونی برام خیلی سخت گذشت ، چون  یک نفری که دوسش داشتم رو از دست دادم ، پسرعموی عزیزم بعد از اینکه یک هفته تو کما بود  مارو ترک کرد ... ما خیلی دعا کردیم ولی خدا صلاحشو به نبودنش میدونست... داداش گلم ، آبجی نازم امیدوارم هیچوقت غم نبینید و همیشه شاد باشید از شادی شما من هم شادم ... آبجی جونم خیلی دوست دارم ... فدای هردوتون
پاسخ:
سلام!شما خوبی؟ ای بابا!خدا بهتون صبر بده! ایشاالله از این به بعد شاد باشید و غم نباشه تو زندگیتون!
میشه ، میشه
پاسخ:
ایشاالله!
ریاضی رو داشتی خوب میشدیا معلمه رو بیخیال ، شما به آشتیت ادامه بده
پاسخ:
نمیشه که! اعصابم داغون شد اصلا! علاقه ه دیگه نابود شد! واقعا این سری داشت خوب میشدا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی