دو تا آدم... :دی

عاشقانه...

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۷ ب.ظ

**امیرحسین**

سرچ کردم یه متن عاشقونه درست و حسابی پیدا کنم ولی هیچ کدوم اونی نبودن که دلم میخواست!

مشکلی نیست!

خودم مینویسم!نیشخند

مینویسم که بگم دوستت دارم!که هممممممممه بدونن!

بذار بدونن مهم ترینی!و البته بهترین...

زندگی امید میخواد!و تو امیدی...

دروغ چرا؟یه موقع هایی خودمم حس میکنم لیاقتتو ندارم حتی...

لیاقت داشتن تویی که همیشه پشتم بودی!همیشه کمکم کردی...(و البته من هیچ کاری نتونستم بکنم برای جبرانش!)

وقتی همه پشتمو خالی میکنن هم هستی حتی!

حتی وقتی به قول خودت خیلی از دستم عصبانی بودی هم کمکم کردی!حتی با اون همه چرت و پرتی که گفته بودم!خنثی

مرسی که کمک م کردی!

مرسی که هستی...قلب

واقعا دیگه چیزی که بشه بگم نیست!بقیه چیزا رو نمیشه گفت!

چیزاییه که فقط تو قلب آدمن!

مثل یه سری آدما!مثل تو...قلب

!1035!

  • fahimeh Ba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی