دو تا آدم... :دی

یه روز احتمالا بد ...

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۶ ب.ظ

+ اهه دوباره دوگانگی ...

حس میکنم دیگه اصلا دوست ندارم هیچی بخونم ... خنثی

یه موقعایی آدم هر چی بیشتر دنبال یه چیزی میگرده ،‌بیشتر گم میشه ؛

مثل الان که کلی سعی کردم بفهمم چی دوست دارم ،‌ یا چی  استعداد دارم ، یا اصلا خودمو بشناسم ، بیشتر گم شدم و نمیفهمم ...

اینجور مواقع آدم از خودش هم زده میشه خنثی

 

+ خدا شاهده من امسال هیچ قصدی در راستای لجبازی یا هر چیز دیگه ای با دبیر عربی نداشتما ؛

امروز 3 تا سوال پرسید که 2 تاش از یه برگه یه صفحه ای بود که اونو نخونده بودم ، بلد نبودم ،‌ فرستادم بیرون ... :-سوت

داره ثابت میشه ذاتا منو عربی مشکل داریما ...

 

+ اونم از برنامه مدرسه و به قول یه معلم تشنج های دو هفته اول مدرسه ...

 

+ امروز رو اصلا دوست ندارم ، ندارم ، ندارم ... خنثی

 

× امیدوارم اینجوری پیش نره فقط ، فکر نکنم بتونم تحمل کنم لبخند

 

1393-4-17

  • fahimeh Ba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی