دو تا آدم... :دی

در هم ...

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ب.ظ

× وقتی میگم نمیتونم بین یه علم یکی رو انتخاب کنم همینه دیگه دقیقا ؛

مثلا این مستندی که دیدم ،‌ مطالبی که پروفسوره میگفت به فیزیک و نجوم و شیمی و زیست و ریاضی ربط داشت ؛

برای پاسخ به این سوال که " از کجا اومدیم؟  " ،‌ از همه این ها استفاده کرد ...

خب معلومه که نمیشه بینشون فرق گذشت دیگه ...

 

حالا من یه مدت بود تونسته بودم یکی رو انتخاب کنما که حالا با دیدن این ...

 

 

+ اصلا این معلما داستانی دارنا خنده

مثلا اونروز دبیر گسسته اومد سر کلاس ،‌ برای اولین بار حضور غیاب کرد؛

بعد شروع کردن درس دادن و اینا ؛

وسط درس بچه ها رو با اسم صدا میکرد ابرو

با همین یه بار اسم و فامیلی ها رو حفظ شده بود ؟! تعجب

اصلا بدجور تو کفش موندما ،‌ تا حالا یه معلم هم ندیده بودم برای اولین روزی که میاد سر کلاس اسم بچه ها رو یاد بگیره ، اونم نه یه کلاس ... ابله

 

+ هدف های این ماه ام هم رو هواس قشنگ :-سوت

ماه رمضون رو در نظر نگرفته بودم و بعضیاشون رو نوشته بودم ... نیشخند

 

 

16-4-1393

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

این استاد/معلم ها خطرناکن!!! نمیشه تکون خورد سر کلاسشون!!!
پاسخ:
آره والا ... مشخصه که کوچکترین حرکتت رو هم حفظ میکنن
مستند علمی نگاه نکن شما اصلا!!!! استاد ریاضی این ترممون هم همینجوریه!!!اصلا شنبه که اومد سر کلاس فکر میکردیم با نصف کلاس قبلا کلاس داشته بعدا پرسیدیم دیدیم نه اولین باره!!!
پاسخ:
نمیشه که اخه ، دوست میدارم چه وضعیه آخه ؟ چند نفر رو قبل من اسم برد ، من یه لحظه فکر کردم خب احتمالا قبلش یه چیزی شده بود اسمشونو پرسیده ، بعد فکر کردم دیدم خب اینا که اسم نگفتن اصلا ، تا اینکه اسم منم صدا زد و اینا مطمئن شدم حفظ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی