دو تا آدم... :دی

نتیجه ی هدف های خرداد...

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ

**امیرحسین**

-خدا رو شکر پاس شدم همه ی واحد هانیشخند(ok)

2-با اینکه معدل ترمم اومد زیر 16 ولی معدل کلم رو تونستم بالای 16 نگه دارمنیشخند(ok)

3-درباره ی دوست ها مطمئن نیستم ولی فکر کنم موفق نشدم!!!(failed)

4-وبلاگ رو هم که گفته بودم نشد دیگه!(failed)

در کل فکر کنم موفق بودم!خنده

یه خورده خراب کردم یه جاهایی رو ولی خوب بود در کل!نیشخند

  • fahimeh Ba

نظرات  (۱)

این وبلاگ رو؟! این که خوب بود در کل خوبه
پاسخ:
نه اون وب بحثش فرق داشت!!! مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی