دو تا آدم... :دی

اساتید...

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ق.ظ

**امیرحسین**

همین اول بگم چند روز دیگه فکر کنم نمره ها قطعی بشه بتونم نتیجه ی هدف ماه قبل رو بذارم!نیشخند

*خب میرسیم به تشکر!نیشخند

1-استاد کارآفرینی که یه کتاب 270 صفحه ای داد بهمون و تو کلاساش فقط صحبت میکرد و هیچ نکته ای چیزی درباره ی کتاب نمیگفت و مجبور بودیم کتاب رو کامل بخونیم!

ولی اگه دوباره برگردم اول این ترم بازم با همین استاد کلاس بر میدارم!

15 شدم این درس رو ولی واقعا خیلی چیزا که به درد زندگی بخوره از استادش یاد گرفتم!

2-استاد اقتصاد خرد که قبلا توضیح دادم درباره اش!نیشخند

درسشو 14 شدم ولی همونم خیلی خوب بود واقعا!نیشخند

3-حقوق تجارت که واقعا یه استاد داشتیم عاااااااااالی!نیشخند

ترم پیش هم باهاش حقوق کار داشتیم!

واقعا استاد خوبی بود!نه به خاطر نمره ها!خندهکلا خیلی خوب بود!

تو امتحانش 17 نمره نوشتم یه سوال 3 نمره ای رو یه خط چرت و پرت نوشتم اومدم بیرون دیدم هیچ ربطی به سوال نداره ولی بهم 19 داد!

4-شرکتها 1 که این استادش دیگه تو استاد های حسابداری دانشکده یکه!

واقعا تو درس دادن رو دست نداره!

هر بحثی که به درس مربوط باشه هم توضیح میده درباره اش!

ترم پیش باهاش بودجه دولتی داشتیم نصف ساعت تدریس رو درباره ی چیزایی غیر درس بودجه توضیح میداد که واقعا به درد آینده مون تو رشته میخوره!

این امتحان رو هم 19 شدم!

5-صنعتی 2 که واقعا استادش رو خیلی اذیت کردم!

خودمم نمیخواستما!نمیدونم چرا میرفتم سر کلاسش تازه یادم میوفتاد تمرین داشتیم!نیشخند

سر جلسه اومد بالا سر من گفت 20 میشی؟؟؟گفتم استاد نمیدونم واقعا!

یه اشتباه ریز داشتم فقط که اگه میخواست نمره ی کل سوال رو هم حذف کنه میشدم 11.5 بهم داده 14.5!

من فقط یه تیکه رو اشتباه کرده بودم که خیلی کم میداد باید از 3.5 بهم 1.5 رو میداد میشدم 13.5!یعنی از 5 یک داده؟؟؟

به هر حال نمیدونم چجوری شده!ولی دوست دارم این استاد ترم بعد هم باشه تو دانشکده و نره!

6-ریاضی 1 که هنوز نمره اش نیومده و نظری هم درباره ی استادش ندارم!نیشخند

7-زبان رو هم انتظار داشتم بیشتر بشم!نمیدونم چرا اینجوری شد!ولی استاد خوبی داشتیم واقعا!

17 شدم ولی اصلا راضی نیستم از این مورد!

**خارج از بحث:

از یه سری برخورد ها واقعا ناراحتم!

امیدوارم درست بشه!نیشخند

  • fahimeh Ba

نظرات  (۴)

che dide khobi dari!! khosh b halet
پاسخ:
به زندگی کلا باید دید خوب داشت دیگه!
خوبه
  • سایت تخصصی کسب درآمد از اینترنت
  • یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
    با یاری حق تعالی و سپاس از تیم قدرتمند ملت بلاگ و به شکرانه سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و جهاد مدیریتی توانستیم با افتخار سرویسی در خور شأن ملت ایران در جهت هر چه شکوفا شدن فرهنگ غنی و بی بدیل فارسی زبانان در سراسر دنیا بنا نهیم و به خود می بالیم که میزبان ملت ایران در امر وبلاگ نویسی هستیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی