دو تا آدم... :دی

دو روز فوق العاده...

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ب.ظ

**امیرحسین**

بخش اول:1 تیر 93-سالن 12 هزار نفری آزادی-تهران

گفته بودم تونستم برنامه رو جور کنم بالاخره!نیشخند

دیروز ساعت 4 رسیدیم سالن!

فکر کردیم زود رسیدیم و یه جای خوب میتونیم بشینیم!نیشخند

رفتیم دیدیم نه بابا!شلوغ هم هست تازه!نیشخند

اینجوری بود سالن اون موقع که ما نشستیم!

رفتیم نشستیم!

شروع کردیم سر و صدا کردن دیگه!نیشخند

یه بوق کوچیک هم گرفته بودیم قبل اینکه ست اول تموم بشه انقدر زدیم خراب شد!خنده

این دو تا عکس هم یکیش با حاجی مونه!نیشخند

یکیش با امید و حاجی مون!نیشخند

این بوقی که گردن حاجی مونه هم ست دوم تعطیل شد!خنده

کلی خوش گذشت!نیشخند

سر و صدا های موقع سرویس ایتالیایی ها!

ساکت شدن کامل سالن موقع سرویس ایرانیا!

خوشحالی ها موقع تایم اوت ها!

*عکس پایین تنها عکسیه که از خبرگذاری ها گرفته شده!بقیه عکس ها با دوربین شخصیه!کیفیت پایین دلیلش اینه!نیشخند

فقط تنها مشکل صدای زیاد بود!خنده

تا امروز صبح گوشم گرفته بود!خنده

بخش دوم:2 تیر 93

یه روز خیلی بهتر از دیروز شاید حتی!نیشخند

روزی که هیچ کدوم از دوستای گرامی وقت نداشتن!!!

دیشب واقعا اعصابم خورد شد از دستشون!

موقع امتحانا میان میگن بریم بیرون!

بعد یه روزی که من نمیخوام از دستش بدم وقت ندارن!

البته الان که فکر میکنم میبینم بهتر شد اصلا!خنده

رفتم یکی رو دیدم که وقتی هیچ کس نباشه دور و برم اون هست!

کسی که میدونم میتونم باهاش درد و دل کنم بدون اینکه بعدش پشیمون بشم که چرا اون حرفا رو بهش زدم!

کسی که واقعا حاضرم تا اون سر شهر هم برم فقط هم از دور ببینمش و برگردم!

کسی که میدونم سخت بود واسش امروز وقت بذاره اونم با خستگی بعد کلاس!اونم ساعت 2-3 تو اون گرما!ناهار نخورده!نیشخند

و یه سوغاتی که واقعا از تهِ ته قلبم دوسش دارم!لبخندقلب

درست مثل کسی که این سوغاتی رو بهم داده!قلب

الان میتونم بگم واقعا راضیم از تعطیلاتم!

مرسی از کسی که باعث این رضایتم شد!قلب

  • fahimeh Ba

نظرات  (۳)

داستان همین وان یکاد ه رو
پاسخ:
بهله!
بخش اول: جا منم رفتی دیگه ؟ اصلا اون یکی بلیطه که موند واسه من بود خوبه دیگه بخش دوم :‌ باز هم خواهش میکنم فقط یادت باشه داستان اینو بگم ،‌یکمش خنده دار هم باشه شاید :-"
پاسخ:
داستان چیو؟
  • سایت تخصصی کسب درآمد از اینترنت
  • یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی