دو تا آدم... :دی

هدف های من تو "تیر" ماه چیه؟! :دی

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ق.ظ

خب اینم هدف های این ماه من نیشخند

شاید چرت و پرت هم توشون باشه البته :-

 

1- زیست سوم رو تا جایی که میرسم باید این ماه تموم کنم ،‌حداقل نصفش رو .

2- کم کم واسه شروع خوندن برای کنکور آماده شم و درس های سوم رو دوره کنم .

3- اگر برسم یکم کتاب غیر درسی بخونم ؛

هر چند خیلی کم باشه که به شدت دوست دارم این بخش رو و لازم میدونمش.

4- یه مورد که به شدت لازمه آروم کردن خودم در مورد کنکوره ، مسلما مهم ترین موضوع تو سال کنکور آرامشه و من نمیدونم چرا از همین الان دارم استرس میگیرم‌‌ :دی بخصوص که این چند روز بد جور همه چی ریخت بهم ...  :|

5- مکان مناسب برای درس خوندنم رو هم باید پیدا کنم ؛

جایی که خوابم نبره ؛

تمرکز داشته باشم؛

و البته راحت هم باشم . :دی

6- بعضی چیزا رو باید میون این همه چیز میز تو مغزم جدا کنم و بگم ،‌ در کل باید ذهنم رو مرتب کنم ... خیال باطل

7- کتاب هایی که لازم دارم امسال رو لیست کنم .

8- اگر بتونم کار روز شمار رو تموم کنم .

9- میخوام کلا امسال تو ساعت تفریح بین درس هام یه زمان مشخصی رو بذارم برای ورزش که ترجیحا تو خونه نباشه ،‌ باید برنامه این رو هم بچینم که یا باشگاه باشه یا استخری جایی ،‌ مکان مناسبش هم باید پیدا کنم . مژه

10- مسیرم رو مشخص کنم ،‌ حداقل تا آخر سال نشد ،‌ مسیر یک ماهه یا سه ماهه م رو باید حتما مشخص کنم ! عینک

 

+ تازه اولاشم ،‌ خیلی مونده هنوز ...

× فعلا همینا تو ذهنم بود که بنویسم ابرو

 

1393-4-1

  • fahimeh Ba

نظرات  (۳)

خداکنه هیچوقت درحد من نباشی من خیلی داغون بودم البته شاخ کنکور رو شکستم هاااااااا...
پاسخ:
خوش به حالت واقعا
چه برنامه ی پرباری ولی به قول خودت هنوز خیلی چیزا ی دیگه مونده فهمیه جونم استرس از الان برای تو خیلی زوده ، سعی کن تو همین 3 ماه تعطیلی  استرست رو کم کنی ، چون این استرس باید به تدریج اضافه بشه ، و هرکی هم بگه من استرس نداشتم ، یک جورایی دروغ گفته ،  البته بعضی ها هستند کلا شخصیت آرومی دارند و ادم فکر میکنه همه چی آرومه ولی درونشان اشوبیه که نگووو... من خودم از شدت استرس یک هفته قبل امتحان کابوس کنکور رو میدیدم که دیر میرسم سر آزمون ، به خاطر همین روز کنکور کله سحر ، رفتم محل برگزاری آزمون... هیچکی نیومده بود اولین نفر بودم... هرچی باعث اضطرابت میشه رو کنار بذار و بهش فکر نکن... حتی دوستانی که بهت استرس وارد میکنند ، باور کن این خیلی مهمه...
پاسخ:
خب احتمالا خود منم همینجوری بودم :-سوت الان داره کم کم شروع میشه استرسا ولی خب دارم سعی میکنم درست شه دیگه آخ آخ من اینجوری نشم؟!‌ :-سوت البته تا جایی که باعث شه بخونم خوبه ولی در این حد که تو بودی نه دیگه
خیلی هم خوب! موفق باشی!
پاسخ:
مررررسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی