دو تا آدم... :دی

والیبال...

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ق.ظ

**امیرحسین**

بالاخره موفق شدم!یه برنامه چیدم عااااااالی!نیشخند

فردا غروب!مجموعه ورزشی آزادی!سالن 12 هزار نفری!والیبال ایران-ایتالیا!نیشخنددلقک

با اینکه دیشب 4 خوابیدم و 10 مجبور شدم بیدار شم که بلیط بگیرم و تا ساعت 11:30 هم درگیر بلیط گرفتن بودم ولی بالاخره موفق شدم و راضی ام ازش!نیشخندهورا

حداقل یه خورده میتونم بگم از تعطیلات و استراحتم استفاده کردم!خنده

هیجان و شادی و ... هم که داره!نیشخند

من ساعت 10 رفتم سایت دیدم هنوز رزرو بلیط فعال نشده!

5 دقیقه پای سیستم نبودم یهو باز کردم دیده زده بلیط آزاد برای خرید 4 درصد!

تا زدم دیدم 0 شد!خنثی

هیچی دیگه تا 11:30 من با لپ تاپ خواهرم با گوشی بابام از شرکت انقدر تلاش کردیم تونستیم 4 تا بلیط بگیریم بالاخره!نیشخند

این رفیقامون هم که عالی!من بلیط نمیگرفتم نمیومدن باور کنین!نیشخند

به هر حال موفق شدیم بلیط بگیریم ببینیم فردا چی میشه!نیشخند

  • fahimeh Ba

نظرات  (۹)

آفرین
نه برو ،‌تازه جای منم برو ولی
پاسخ:
چشم
اااا دلش سوخت درست شد
پاسخ:
ip ت هم تغییر کرده!
خوش بگذره پس منم میخوام باز
پاسخ:
مرسی! ای بابا!!!میخوای نرم باز؟
اااا؟! بگو چرا چند روزه دارم فکر میکنم پرچم کجاستا
این آی پیه اگر واسه ایرانه چرا پرچم رو عوض میکنه؟؟؟؟
پاسخ:
پرچمش loading ئه!
من از نظر قبلی یک سانت هم ازجام تکون نخوردما
فقط یسری وبلاگ رو با فیلتر شکن باز کردم که اون موقع نظر هم نذاشتم !!! آره
پاسخ:
ا نگاه کن! الان آی پی ات شد همون قبلیه!
چرا اینحوری میشه واقعا؟!
پاسخ:
اگه فیلتر شکن استفاده کنی ip ت عوض میشه و از یه کشور دیگه میشه! ولی هم این ip که الان زده هم ip کامنت های قبلیت مال ایرانه و تهران! نمیدونم چرا اینجوریه! از یه مودم استفاده میکنی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی