دو تا آدم... :دی

هدف...(تیر)

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

**امیرحسین**

اول از همه بگم چون نتیجه های هدف خرداد مشخص نبود هنوز ننوشتم جمع بندیشو!نیشخند

میریم واسه تیر!نیشخند

1-میخوام برم کارای تعلیم رانندگی مو انجام بدم!نیشخند

2-ترم تابستون بردارم و بشینم درس بخونم مثلا!نیشخند

3-ورزشم رو دوباره شروع کنم و وضعیت بدنیمو بهتر کنم!نیشخند

4-روزه بگیرم!(که با این وضع ضعف بدنم بعید میدونم بشهخنثی)

5-اون بحث دوست و اینا رو هم ادامه بدم!تو بحث هدف خرداد به اون شرایطی که میخواستم نرسیدم!

6-اگه اگه اگه شرایطش بود یه جایی کارآموزی برم!نیشخند

راز موفقیت این است: هدف را بی وقفه دنبال کنید.

آنا پاولوفا

  • fahimeh Ba

نظرات  (۱۰)

من همیشه از این تیرماه بدم میومد میدونید چرا؟؟؟؟ چون آدم بالاتکلیفه ، نمیدونه چیکار میخواد بکنه... همه ی این کارهایی که میخوای انجام بدی خوبه... شاید من هم این تابستون رفتم برای تعلیم رانندگی ثبت نام کنم... یک کار دیگه خیلی دوست دارم شیرینی پختنه ، خیلی دوست دارم ... راستی من هم ورزشکارم ... ترم شنا مو میخوام ادامه بدم فقط خدا کنه حداقل  دو تاشو بتونم انجام بدم
پاسخ:
بهله! من دروازه بان بودم!فوتبال کار میکردم! ایشاالله موفق باشی!
اول از همه مهم تلاششه دیگه !!! درست میشه ...
پاسخ:
بهله!
پرچم کنار اسمم یه چیز دیگه س
پاسخ:
آره دیدم!
چرا منو یه کشور دیگه نشون میده ؟؟؟؟
پاسخ:
نمیدونم والا! ip ای که زده که ایرانه!
رفتنش که میرم هدف چی چی؟!
پاسخ:
اگه نشه به هدف نمیرسم دیگه!
فکر کنم خیلی طول بکشه ترس نداره که ، داره ؟
پاسخ:
بالاخره راهیه که باید بری! داره دیگه!هدف چی پس؟
بله ، یادمه ، امروز یا فردا ، حداکثر یکم مینویسم
پاسخ:
خوبه پس!
1- نه شما که برو ، جای منم برو 3- خوبه ، من خودم رو گفتم :-سوت وضعیه اصلا 4 - بهله !‌ خب مشکل پیش اومد نمیگیری دیگه
پاسخ:
چشم! خودت هم بدنت عادت میکنه! از همین میترسم دیگه!
1- منم میخوام از اینا خب 2- خوبه ، موفق باشی 3- آخ آخ نگو اصلا :-سوت 4- خیلی خوبه ،‌ میتونی ، یکم سخته ولی نشدنی نیست در کل موفق باشی
پاسخ:
١-میخوای منم نرم اصلا؟ ٢-مرسی! ٣-چرا؟خوبه که!!! ۴-مشکل بدنمه ضعیف شده!!! در کل هم مرسی!
  • شارژ ارزان
  • فروش شارژ ایرانسل و همراه اول با تخفیف 20درصدشارژ 10 تومانی را 8 تومان بخریدhttp://sharjmobi.tk

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی