دو تا آدم... :دی

رابطه کتابخونه و امتحانا

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۷ ب.ظ

مسلما دقت کردید دیگه وقتی امتحانا شروع میشه به تدریج کتابخونه هم به فنا میره دیگه نیشخند

ایشون کتابخونه من قبل از شروع امتحانا س خنده

 

البته قابل ذکره که همون طور که ملاحظه میکنید دیگه جا نداره کتاب اضافه کرد بهش ؛

بخاطر همین چندی پس از عید یسری کتاب دوست داشتنی و البته غیر درسی رو مجبور شدم بردارم و به بخشی دیگه منتقلشون کنم بلکه هم جا داشته باشم ، هم کتاب های درسی یکم جو درس رو در من بوجود بیاره بشینم درس بخونم خیال باطل

 

حالا جدا از این ، امتحانا شروع میشه و اوشون که بالا دیدید ، تبدیل میشه به ایشون که پایین میبینید :-سوووت 

 

 

کتاب های هر امتحان یکی پس از دیگری از کتابخونه منتقل میشه رو تاقچه و کتابخونه روز به روز بیشتر به فنا میره :-سوت ابله

 

 

حالا امتحانا تموم شد و من امروز تازه فرصت کردم مرتب کنم اینا رو نیشخند

کتاب درسی ها رو به مدت 10 روز بردم تو انباری تا بعدش تصمیم بگیرم که چی رو بیارم و چی رو نیارم ؛

 

توضیح :

یسری کتاب درسی منتخب هستن که موندن خوشمزه

اون چندتا کتاب گنده های گاج، نوَن دلم نیومد برشون دارم نیشخند

البته یسری کتاب غیر درسی دوست داشتنی هم مونده که اضافه میشه به اینا ... خیال باطل

اون کلاسورَه رو هم خیلی دوست دارم ،‌اصلا سر شار از انرژیه خنده

 

+ البته یسری پوشه مونده که جزوه ها و پلی کپی ها و اینا توشونه که اونا طبقه بالای همین، اندازه نصف قفسه رو گرفته ، بله اینجوریا از خود راضی

 

تفاوت را احساس کنید ... عینک

 

فقط موندم چند ماه دیگه که کلی کتاب جدید واسه کنکور میگیرم ، با اون کتاب قدیمی های درسی ،‌چجوری جاشون بدم اینجا ؟؟؟؟ متفکر

 

1393-3-29

  • fahimeh Ba

نظرات  (۴)

اگه ثبت نام نکرده باشی نمیتونی شرکت کنی ... اشکال نداره به جاش حتما ازمون های مشابه کنکور رو بده ، مطمعن باش به نفعته مرسی از اینکه منو ابجی بزرگه خودت میدونی ، خیلی دوووست دارمم
پاسخ:
نه دیگه ثبت نام نکردم ، ولی آزمونای دیگه رو احتمالا شرکت میکنم
سلام  به فهیمه جون درس خون و با اراده... پشتکارت خیلی خوبه ، این کتابخونه دیگه میشه پاتوقت... باید فقط به فکر  کنکور باشی ، راستی امسال کنکور ازمایشی شرکت نکردی؟؟؟؟ به نظرم اگه شرکت کنی از استرست کم میشه ، هم اینکه با محیط اش آشنا میشی ... آبجی جونم برات آرزوی موفقیت میکنم راستی گلم من وبلاگ رو  حذف کردم ، ولی همیشه به این وبلاگ پر از انرژی و شادی شما سر میزنم ، البته اگه من رو به عنوان ابجیت قبول کنی ... من آبجی ندارم ، ولی با وجود شما دیگه غمی ندارم اینو از ته دلم گفتم فهمیه جوووون
پاسخ:
سلام کنکور آزمایشی میخواستم ولی انگار اطلاعات غلط بدست اورم و اینا نشد ثبت نام کنم ، من میتونم شرکت کنم مگه؟! محلت تموم نشده احیانا؟! مرسی پس میبینمت همینجا منم آبجی بزرگتر ندارم
وای نگو!!!کی میخواد مرتب کنه؟ از شدت تنبلی یه هفته ای میشه رو تخت خودم نمیخوابم! کل تخت کتاب دفتره!!!
پاسخ:
پس واجبه که مرتبش کنی وقت میگیره ، خسته هم میشی ، ولی بعدش حس خیلی خوبیه
خیلی خوبه که این!!! من میرم تو اتاقم گم میشم!!! هنوزم حسش نیومده تمیزش کنم!!!:-سوت
پاسخ:
واسه من بیشتر از این داغون شه بد اعصابم خورد میشه دیگه ، باید مرتبش  کنم از امروز تا دو هفته وقت داری ،‌درستش کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی