دو تا آدم... :دی

دلم...

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۳ ق.ظ

**امیرحسین**

دلم خیلی چیزا میخواد باز!نیشخند

یه سری هاش با اونایی که قبلا گفتم مشترکه ولی بعضیاشو بازم مینویسم!نیشخند

دلم سرگرمی میخواد!حوصله ام سر رفت خو!خنثینیشخند

دلم آرامش میخواد!چه وضعشه همش استرس استرس استرس!این نمره ها اگه اومد!!!منتظر

دلم دوست پایه میخواد!4 تا مجسمه داریم دور و برمون!!!نیشخند

که همون دوستامونم میخوان برنامه بچینن بریم بیرون پونک برنامه میذارن!بوستان!خو مرکز خرید چه جذابیتی داره؟؟؟خنثی

باز صد رحمت به دوستای قدیمیمون که کم با هم میریم بیرون ولی اگه بریم میریم نهج البلاغه حداقل!خنده

همچنان دلم دوست جدید میخواد که واقعا دوست باشه!!!

و بازم دلم مسافرت میخواد!

شمال!!!

دریا!

مشهد!!!

نصف شب!حرم!

دلم فوتبال میخواد!!!

دلم نمیخواد خونه بشینم و دوباره 2 هفته دیگه عین چی پاشم برم سر کلاس و دوباره روز از نو روزی از نو!!!خنثی

فعلا بسه دیگه یادم نمیاد!خنده

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

من هم این چند وقت حوصله ام خیلی سر رفته ... یعنی داغونه... میخوام یک کار مفید انجام بدم ...یا به قول تو با دوستان برم تفریح ... مسافرت هم که نگو ...دلم برای شمال با اون خاطره های خوبش که هیچوقت یادم نمیره ، تنگ شده ... ولی از همه بهترش همون نصف شب حرم رو که گفتی عالیه ... من همیشه دوست دارم  آخر شب برم حرم و اگه وقت کنم حتما میرم... خوب حالا اگه تصمیم گرفتی بیای پیش ما ،  خونه ما هم حتما بیا ، خوشحال میشیم... ما کلا مهمون نوازیم... امیدوارم که هیچوقت بی حوصله نباشی و شاد بری یک مسافرت توپ
پاسخ:
امتحانا تموم شد؟خوب بود؟ رفتی حرم واسه ما هم دعا کن! مرسی!مهمون نوازی تون رو که همه میدونن لازم به اشاره نیست واقعا! اگه هم ما شمال بودیم در خدمت هستیما! ما شمالیا هم کم مهمون نواز نیستیم باور کن! مرسی!امیدوارم شما هم همیشه شاد باشی!
خب همون مرکز خریدش هم برو، از هیچی بهتره که ، بعد بگو دفعه بعد  برید همون نهج البلاغه مثلا
پاسخ:
چی بگم والا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی