دو تا آدم... :دی

درس!درس!و درس...

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ق.ظ

**امیرحسین**

*نمره ی اقتصاد خرد اومد بالاخره!و در عین تعجب پاس شد!خنده

خودم باورم نمیشه هنوز!خنده

ولی به هر حال پاس شد دیگه!

حالا همه ی نگرانیم ریاضیه!

منتظریم جوابش بیاد!نیشخند

**بعد 2 ترم 3 تا امتحان آخرمون مسئولین محترم یادشون افتاد ما هم آدمیم وسط امتحان های 2 ساعته یه لیوان آب واسمون میاوردن حداقل!نیشخند

من واقعا از مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشکده مون کمال تشکر رو دارم!نیشخند

***استاد و مراقب تقلب رسون گل هایی هستند از گلهای بهشت!نیشخند

دمشون گرم!نیشخند

****امروز سر جلسه حسابداری صنعتی استادمون اومده میگه 20 میشی دیگه؟ابرو

من:خنثی

استاد گرامی!دست گلت درد نکنه واقعا استاد خوبی بودی ما هم ناراحت میشیم بری از دانشکده!نیشخند

ولی آخه عزیز من!شما تو طول ترم دوبار تهدید کردی 5 نمره ی کلاسی منو ندی یه بار هم که میخواستی حذفم کنی حالا سر جلسه اومدی میگی 20 میشی؟؟؟خنثی

دقت کن عزیز من!نیشخند

*****تشکر ویژه ی درسی داریم از استاد اقتصاد خرد که تو طول ترم پشت سرش خیلی حرف زدیم ولی خوب نمره داد بهمون خداییش!نیشخند

******تشکر ویژه ی روحیه ای و ذهنی و معنوی داریم از دوست عزیزمون فهیمه خانم!نیشخندقلب

*******مرحله بعدی هم تشکر از همه کلا همینجوری!نیشخند

  • fahimeh Ba

نظرات  (۱)

**** خب حالا شاید میخواد بده اون دو تا 5 نمره رو ، چیکارش داری؟ ****** روحی ذهنی معنوی؟ خواهش میکنم
پاسخ:
بده اصلا!مشکل نداریم که! کلا دیگه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی