دو تا آدم... :دی

ها؟!

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۷ ب.ظ

آغا خب من امروز میخواستم آبجیم رو ببرم پارک ، دقیقا چرا امروز باید اینجوری میشدم من؟؟متفکر

بیشتر از خودم دلم برای آبجیم سوخت که بهش گفته بودم میخوایم بریم پارک و کلی خوشحال شده بود ؛

اینکه صبح وقتی بیدار شد بهش گفتم دست و صورتت رو بشور و بیا خوب صبحانه بخور که میخوام ببرمت پارک و با چه ذوقی اومد صبحانه خورد ؛

اینکه دوچرخه ش رو آماده کرده بودم که بریم ...

اینکه داداشم میخواست بره بیرون و بهم گفت تو هم میای و منم گفتم آره وایسا که از اونور حسنا رو ببریم پارک

من که هیچی این بچه چه گناهی کرده بود دقیقا؟؟؟

چند روز فقط فرصت دارم که هر چقدر که میخوام با آبجیم بازی کنم و ببرمش بیرون و ... بعدش که وقت نمیکنم آخه !

 

 

1393-3-22

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

خوش به حالت که ابجی کوچولو داری ... چند سالشه فهیمه جونم؟؟؟ کاش من هم یک آبجی داشتم... ولی کلا خوشحالم که شمارو تو این دنیا دارم
پاسخ:
فهیمه تهران نیست! نمیدونم به نت دسترسی داره جواب بده یا نه! منم که فضول بازم دارم جواب میدم!! جواب سوالتوتو دقیق نمیدونم!:-سوت ولی فکر کنم ۴ سالشون باشه یا همون دور و برا!! حالا خودشون بیان جواب بدن!
چی بگم والا!!! الان بهتری؟
پاسخ:
آره فعلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی