دو تا آدم... :دی

ریاضی...

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ب.ظ

**امیرحسین**

*من نمیدونم این ریاضی چی میخواد از جونمون؟؟؟خنده

رفتیم رشته ی فنی از دستش در بریم ولی ول کنمون نیست!نیشخند

ما که ریاضی 1 معلممون خوب نبود هیچی نفهمیدیم!

ریاضی 2 که معلم میومد میگفت شما فنی اید اینجا رو نمیخواد بخونید!

اونجا هم سخته نمیخواد اصلا!

اینجا و اینجا و اینجا رو بخونید برید امتحان بدید!!!

ریاضی 3 هم که نداشتیم!

الان باید بیایم مشتق و انتگرال بخونیم!!!خنثینیشخند

من که میتونم و پاس میکنم این ریاضی رو!!!فقط سخته!!!خندهالبته فقط به خاطر روحیه دادن به خودم بود این بخش جدی نگیرید زیاد!خنده

**استرس استرس استرس...

نمره ها چرا نمیاد؟؟؟منتظرنیشخند

***من یه لحظه فکر کنم جو گیر شدم گوشیم خاموش شد!!!قهقهه

الان میبینم چه اشتباهی کردم!!!خنده

زندگی بدون گوشی خیلی سخته ها!!!خنده

بازی!اینترنت!همه چی کلا به همون گوشی بسته ست!!!خنده

حالا نکته ی جالب هم اینجاست که از وقتی اون گوشیمو خاموش کردم همینجوری داره زنگ میخوره این یکی!قهقهه

کسایی که سالی یه بار زنگ میزنن هم امروز نمیدونم چرا یهویی یادم افتادن!!!قهقهه

شماره ی خط جدیدمو از کی گرفتن هم نمیدونم حتی!!!نیشخند

****برم ادامه ی درسمو بخونم دیگه!!!نیشخند

این چند وقته کلی انرژی مثبت بهم دادن اطرافیانم!

کم کم دارم میفهمم دوستای نتی میتونن حتی خیلی بهتر از دوستای واقعی باشن!نیشخند

مرسی از همه!

+++خودم میدونم ریاضی 3 نداریما!!!خندهکلا گفتم!!!خنده

  • fahimeh Ba

نظرات  (۷)

این گوشی ها رو ماهی یک بار بهشون نگاه نمیندازی ، یعنی منظورم قشنگ داخلش بگردی ، ولی هم وقع امتحانات میشه ، صدبا رمیری تو فایل عکس ها ، صدبار هم تو جعبه دریافت که ببینی اس نیومده برات یه وقت تو ندیده باشی جز عجایب!!!! صدبار هم ا زخودت تو ژست های مختلف عکس میندازی!!!! باور کنید که این ها خصوصیات من نیست هاااا همینطوری گفتم بخندید
پاسخ:
من که فعلا گوشیمو مجبور شدم خاموش کنم! یعنی در اصل مجبورم کردن!
چرا دیگه چرا نه؟! یعنی چقدر مونده؟
پاسخ:
زیاد مونده! به مشکل خوردم فعلا!
قرار شد نبینی که ریاضی رو بخونی دیگه ، یادت نیست؟ + چقدرخوندی حالا؟
پاسخ:
قرار شد بخونم نبینم دیگه نه دیگه! تا نصف مشتق!:سووووووت
میومد هم قرار شد نبینی دیگه خب بسه پاشو بقیه ش رو بخون اگه دوست داری
پاسخ:
واسه چی نبینم؟ میرم حالا!
خب اشکال نداره ،‌از ترم دیگه کتاب و اینا الان با چی اینجایی پس؟ ریاضی 3 رشته ریاضی که حسابانه ، ولی تجربی خود ریاضی 3 رو داره ، بقیه رشته ها رو نمیدونم
پاسخ:
لپ تاپ! اومدم ببینم نمره ای چیزی اومده یا نه! بهله!
" کنی " بود البته :-سوت
پاسخ:
بهله!
* با عرض معذرت زر زدن گفتن نمیخواد بخونی ، ریاضی چیزیه که همیشه هست ، همیشه هم لازم میشه ! بعضی جاهاش هم سخت هست ولی تمرین کلی و ازیه جای خوب بخونی حل میشه تقریبا ! پاس میشی ،‌میشی ،‌ میشی ، روحیه دادن هم نیست حقیقته ** بذار نیاد فعلا ریاضی رو بخون ،‌ بعد ریاضی بیاد خوبه *** روشن نکردی که ؟!‌ فعلا مگر در مواقع ضروری قراره خاموش بمونه دیگه ، مگه نه ؟‌ **** بخون بخون +++ نداریم؟؟؟؟
پاسخ:
تمرین زیاد نیست!کتاب هم نشد برم بگیرم! نه دیگه تا ریاضی تموم نشه روشن نمیکنم! ریاضی 3 داریم؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی