دو تا آدم... :دی

اراده؟!؟!

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ

 

چی میگن بهش؟ اراده س ؟ عزت نفسه ؟ چیه؟ 

حالا من الان اسمشو همون اراده میذارم ، چیز دیگه ای بود بهم بگید خنده

 

جدیدا به این نتیجه رسیدم که اراده م بد جور پایینه ، اصلا میخوام یه کاری رو نکنم نمیشه ، بد جور رو اعصابه اصلا ابله

بعد دنبال یه راه حلی چیزی ام ؛

برای شروع مثلا یه جعبه شیرینی و شکلات تو طول روز بذارم جلوم بعد سعی کنم بهش دست نزنم چطوره؟ خنده

فعلا همین به ذهنم من رسیده خب ... مژه

+ متقاضیِ راه حل :-سوت

 

+ در پی پست قبلی که قرار شد از این عکس خوبا بذارم ، این یکی رو دو تا گذشتم خنده

 

 

1393-3-20

  • fahimeh Ba

نظرات  (۳)

میشه جلو منم یه جعبه شیرینی بذارن؟ قول میدم یه ربع اول دست نزنم بهش!
پاسخ:
حالا بذار من جعبه ش رو پیدا کنم اصلا
تست اراده ست یعنی؟
پاسخ:
تست نیست ، تمرینه تمرینه اراده معکوس ،‌ یعنی انجام ندادن کاری
اراده؟؟؟چی هست؟من ازینا میخوام! شما یه کیلو شیرینی بذار جلوی من اگه نیم ساعت موند!!! بابت عکسا هم خیلی هم خوب!
پاسخ:
جلو منم نمیمونه والا ،‌ ولی نباید بخورم دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی