دو تا آدم... :دی

مولانا - تهران :))

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۱ ق.ظ

× اصلا این مولانا شاهکاره خنده

همیشه دوست داشتم بشینم شعراشو بخونم ولی همیشه از فانتزیام بوده که وقتی میخونم بفهمم چی میگه ... خنده

فقط وقتی از رو معنیش بخونم میفهمم چی میگه دقیقا ، از بس این بشر عالیه خیال باطل

تاثیرات امتحان ادبیات هم هست البته ؛

نشون به اون نشون که من الان دوست ندارم این درسه که شعر مولانا رو داره رد کنم برم بعدی   ابله

+ بازم از فانتزیامه بشینم این اسراری که شعراش گفته رو از تو خود شعراش درارم بفهمم چی تو ذهنش بوده ...خوشمزه

 

 

× وقتی به دانشگاه تهران فکر میکنم یه چیزی اون ته دلم مثل ترس میاد سراغم :-سوت

فکر میکنم اگر برم دانشگاه تهران ،‌ اون جنازه ئه که اون روز با اسی یواشکی رفتیم دید زدیمش ، میاد خِرَمو میگیره ... خنده

اسی نامرده اگر من تنهایی تهران قبول شم اون قبول نشه مژه

اسی= مخفف اسم همین دوستمون که منو برد بالا سر این جنازه 

 

+ترجیح میدم عکس نذارم واسه این مورد ، تو گوگل سرچ کردم جنازه ،‌ وحشتناک تر از اون چیزی میاد که دیدم ، پشیمون شدم عکس بذارم خنده

صد رحمت به جنازه دانشگاه ،‌حداقل وحشتناک نبود :-سوت

 

 

1393-3-20

  • fahimeh Ba

نظرات  (۸)

دانشگاه تهران ؟؟؟؟؟ جنازه؟؟!!!! یا خداااااا  اینا الان دقیقا یعنی چی؟؟؟؟؟ تو دانشجویی فهمیه ؟؟؟؟؟؟ منظورت از جنازه دانشگاه ، مال درس آناتومی اعضای بدن؟؟؟ مگه رشته ات چیه ؟؟!!!!ولی سنت به دانشگاه نمیخوره که؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه بابا دانشجو کجا بود ؟!‌ تازه سال دیگه کنکور میدم !!! نمیدونم واسه چه درسیه ،‌ فقط میدونم تو اتاق تشریح (املا؟‌)‌ بود میخوای تعریف کنم کامل؟‌
مجبورم یعنی؟ باشه خب میذارم اگه خوب نبود بگو عوضش کنم!!!
پاسخ:
آفرین حالا شد باشه
من بلد نیستم اصلا!!!
پاسخ:
منم اصلا نمیدونم کد چی هست
میگم که حریم خصوصیه!
پاسخ:
اینم که جواب دادم من ، پس دیگه حرفی نیست
من وارد حریم خصوصی بقیه نمیشم! میفرستم خودت بذار راحت ترم!
پاسخ:
حالا که اینجوری شد خودت باید بذاری اصلا
ممنونم هم چنین شما... سلیقه ات حرف نداره امیرحسین امیرحسین ما آدم ها همه با هم یک نسبتی داریم ، شاید نسبتمون فامیلی و خونی نباشه ، ولی نسبت خدایی داریم ، ماهمه  از یک گل و روح هستیم ،پس اینکه با دوست هامون نسبت فامیلی دور یاهمون خدایی خودمون رو داشته باشیم ، عجیب نیست الان فقط  باید ببینید چه طوری هم دیگرو پیدا کردید که هیچوقت  یادتون نره به چه شکلی خدا شمارو به هم رسونده مثل من و داداشم
پاسخ:
ببخشید پست من نیست من اول جواب کامنت میدما! مجبور شدم! متشکرم بابت تعریف از سلیقه!روحیه گرفتم! بهله!درسته! امیدوارم همیشه ی همیشه کنار هم شاد و موفق باشید!
نه عزیزم دانشگاه مشهد درس میخونم ما که رشته امون الودگیه ، خودمون دیگه از جاهایی که الودگیش مقدارش  همیشه درحد هشداره دوری میکنیم ایشالله همیشه دوستی هاتون پایدار باشه ، قدر این روزهای کنارهم بودنتونو بدونید یک نصیحت از دانشجو... راستی آهنگ جدیدتون هم فوق العاده ، خیلی اهنگشو دوست دارم، کلا هرموقع میام وبتون ، انرژی میگیرم ، زمینه شادی دارهمثل خودتون ...
پاسخ:
بله ، موفق باشی مرسی نصیحت اهنگ هم سلیقه امیرحسین ه  
اره گلم من دانشجوام آخه تعجب کردم در مورد دانشگاه تهران نوشته بودی من خودم دانشجوی آلودگی هستم ولی داداشم دندون پزشکی شیراز میخونه ، برام از جنازه و کلاس اناتومی شون تعریف کرده بود که خیلی وحشتناک بوده و اعضای بدن رو نگه داشته بودن تو آزمایشگاه من هم حسابی حالم با حرفاش خراب شد چه برسه به اینکه ببینم حالا درکت میکنم چه حالی داشتی آهان راستی یک سوال دیگه شما دوتا با هم فامیل هستید یا دوستید فقط؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
دانشجو دانشگاه تهرانی؟! فردا در موردش مینویسم :-سوت دوستیم ، نسبت فامیلی نداریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی