دو تا آدم... :دی

تولدت مبارک <3

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

 

خب از همین اول میگم که تولدت مبارک مژه

 

موزیک هم که کاملا گویاست ، داره پخش میشه ...خوشمزه

 

فکر کنم همه چی آماده باشه خنده

 

 

 

 برات آرزو میکنم موفق باشی ؛ 

به هر چی میخوای برسی ؛

همیشه با یه اتفاق خوب از خستگیِ سختی ها در بیای ؛

همیشه تو اون راهی باشی که به صلاحته؛

 .

.

.

ولی ازت میخوام همه سعی ت رو هم بکنی ؛

اعصابت رو خورد نکنی ؛

و ...

اندرز های زندگی بود این تیکه خنده

 

 

همیشه از خدا خواستم کمکت کنه ، امروز هم بیشتر هر روز دیگه ؛

ازش میخوام پشتت باشه ( پشت خودمم باشه البته خنده

کار دیگه ای هم از دستم برنمیاد ...خیال باطل

 

 و باز هم ...

تولدت مبارک بغل

 

 

1393-2-31

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

موقع امتحاناست از سرم هم زیاده! کادو هم که گرفتم!
خب مرحله به مرحله پیش میریم! اول اینکه مرررررررررررررررررررسی عزیزم! سختی حس نمیکنم چون اتفاق خوبه یه نفره خاصه که تو همه ی قسمت های زندگیم بودنشو حس میکنم! اعصاب هم که من خودمو دارم مقاوم میکنم بقیه باید رعایت کنن! و بازم خییییییییییییلیییییییییی خیلی زحمت کشیدی دستت هم درد نکنه! آرزو میکنم همیشه تو زندگیم باشی...
پاسخ:
الان منم مرحله به مرحله پیش برم ؟! خواهش میکنم اعصاب هم خیلی هم خوبه پس، ادامه بده همینجوری   خواهش میکنم ، کاری نکردم که ، کم هم بود تازه :-سوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی