دو تا آدم... :دی

زیبایی های دنیا...

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ب.ظ

ساعت 1 ، همه خواب ، وقتی میرم و روی تخت میخوابم و در حالی که خونه کاملا تاریکه ، خالی از هیچ صدایی ، کم کم روشنایی رو حس میکنم ، روشنایی که حس خیلی خوبی داره ، ماه رو میبینم از پنجره اتاق داره نگاهم میکنه و نورش مستقیم تو چشمامه ..

و همیشه عاشق این لحظه هایی بودم که ماه کامل میاد پشت پنجره اتاقم و زل میزنه بهم ، منم هم کم نمیارم و زل میزنم بهش خیال باطل

ماه کامل ... فرشته

و شب با حس اینکه داره نگاهم میکنه میخوابم قلب

 

 

امروز عصر که بارون اومد ، هر چند کم ولی خیلی عالی بود ...

در حدی که دلم نیومد نرم وایسم زیر بارون ابرو

درس رو ول کردم پاشدم رفتم وایسادم زیر بارون ، آسمون رو نگاه کردم ، کوه ها رو نگاه کردم ... مژه

نمیدونم چرا ولی حس خیلی خوبی نسبت به کوه ها دارم ، همیشه وقتی با سرویس بر میگردیم ، وقتی کوه ها رو میبینم یه حس خیلی خوبی بهم دست میده ، بخصوص تو زمستون که برف هم نشسته روشون و آسمون بالاشون ابریه ... بغل

اصلا وصف ناپذیر ... ابله

 

چقدر خوبه که یه موقعایی ذهنت رو از همه گند کاری ها و بدی های دنیا بیاری بیرون و به این همه زیبایی که داره ، فقط فکر کنی و نگاهشون کنی ...

 

 

1393-2-28

  • fahimeh Ba

نظرات  (۳)

من به یه نتیجه اى تو پستاتون رسیدممممم!!!! تو همش بالاخره یه اتفاقى میفته تا شما  درس نخونى!!!!
پاسخ:
خودم به این نتیجه نرسیده بودم والا ولی من پررو ام ،‌درسمو میخونم آخرش فکر کنم کلا واسه همه یه اتفاقی میوفته که درس نخونه ، نه؟‌
اتاق من کامل هم نباشه نورش تا حدودی میوفته! حس مثبت ها رو ول نکن!
پاسخ:
دیگه فرق میکنه نوری که قرص ماه نصفه باشه یا کامل باشه دیگه :-سوت حس مثبت ها نباید منو رها کنه
در کل ش عالی! ماه رو هر شب از پشت پنجره اتاقم میبینم!ولی تا حالا به کامل بودن یا نبودنش دقت نکردم!!! درباره ی کوه هم دقیقا! من هر روز که دارم برمیگردم مسیرم جنوب به شماله هوا تمیز باشه حال میکنم فقط وایستم کوهو ببینم! خوبه که قشنگی های دنیا رو میبینی!!
پاسخ:
اصلا کاملش یه چیز دیگه س هر وقت کامل میشه از نورش کاملا مشخصه که میوفته تو اتاق ... ولی دقت کن ، فکر کنم امشب یکم کامل باشه ، البته شب 14 گذشته ولی فکر نکنم هنوز نصف شده باشه من با سرویسم نمیتونم فرمان بدم وایسته ولی در همون حد که میبینم ، کلا باهام حرف میزنن هیچی نمیتونم بگم ، انگار یه جاذبه ای چیزی کلا چشم و ذهن و همه چی رو میکشه سمت خودش اوهوم ، اصلا یه حس مثبت و خوبیه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی