دو تا آدم... :دی

صنعتی!ریاضی!اقتصاد خرد!

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ق.ظ

**امیرحسین**

جلسه ی آخر رسمی کلاس حسابداری صنعتی 2 مون هم تموم شد بالاخره!

درسی که واقعا داشت دهن منو این ترم سرویس میکرد!

یه درس راحت و آسون!خوب و دوست داشتنی!

ولی نمیدونم چرا دقیقا هر جلسه ی این درس من یه مشکلی داشتم!خنده

استاده اگه پای حرفاش میموند تا الان باید 5 نمره ی کلاسیم رو حذف میکرد امروز هم کلا محرومم میکرد از امتحان کلا!خنده

دمش گرم نکرد ولی!نیشخند

از آخرین جلسه ی قبل عید شروه شد ما رفتیم گفت تمریناتون کو؟

منم که در حال سوت زدن بودم کلا!

گفت به هیچکدومتون 5 نمره ی کلاسی رو نمیدم برید از 15 نمره تونو بگیرید!

صحبت کردیم بیخیال شد بعد دوباره هفته ی دوم بعد عید اومد گفت تمرین!!!

منم که باز...نیشخند

باز گفت 5 اونایی که ننوشتنو نمیدم!

آخر ساعت باهاش صحبت کردم گفت خب من اینو در نظر نمیگیرم برو ولی بخون!خنده

حالا امروز تمرینا تموم شد گیر داد به حرف زدن و خندیدنم!خنده

یه لحظه لیست محرومین رو هم گذاشت جلوش گفتم هیچی دیگه تموم شد بریم ترم بعد بیایم!!!افسوس

دیدم نه بازم بیخیال شد گفت اشکال نداره!قهقهه

دمش گرم خدایی استاد به این میگن!خنده

حیف داره میره از دانشگاه وگرنه کل واحدامو با این برمیداشتم!خنده

داستانی شده بود ولی این صنعتی...!

خدا رو شکر تموم شد وگرنه دیگه کم کم از دانشگاه هم اخراجم میکردن فکر کنم!قهقهه

حالا این به خیر گذشت!

کلاسای ریاضی و اقتصاد خرد م مونده!

ریاضی که نمیدونم منو با کی اشتباه گرفته بود گفت دو جلسه ست پشت هم داری حرف میزنی بهش گفتم استاد من جلسه قبل نبودم!بد نگاه میکنه!خنده

من:نیشخند

استاد:منتظرابرو

میرسیم به اقتصاد خرد!خنثی

استاد عزیز انقدر مهربونه هر جلسه به همه منفی میده!

اصلا یه منفی میده بعد درسو شروع میکنه!

انقدر خوووبه!خنثی

دمش هم گرم!خنثی

کتابش انقدر خوبه!موارد استفاده ش هم گسترده ست!مثل همین عکس!خنده

ایشاالله 4 سال دیگه کاردانیمو میگیرم با این اوضاع!نیشخند

خدا کنه به خیر بگذره این ترم!خنده

  • fahimeh Ba

نظرات  (۴)

  • اقتصاد خرد میانه؛ یک رویکرد مدرن
  • دانلود کتاب اقتصاد خرد میانه؛ یک رویکرد مدرن http://booktolearn.com/?p= 1628
    میگما ... نمیشد یکی از این استاداتون رو ما برای دینی و عربیمون داشتیم!؟ دیگه غم نداشتیم والا ...
    eee تموم میشه ، میشه ، میشه ، اصلا جرئت داره نشه (تاثیر امتحاناس جدی نگیر )
    پاسخ:
    خدا کنه بشه!
    یعنی اگر بره 4 سال دیگها :-سوت اقتصاده هم تموم میشه راحت میشی استفاده از کتابش هم خیلی عالی
    پاسخ:
    4 سال خوبشو گفتم! اگه تموم بشه!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی