دو تا آدم... :دی

اندر احوالات نهایی دینی :))

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۲۷ ب.ظ

اون از درس خوندمون قبل امتحان ، با اندکی اعتماد به نفس و کمی ن

از خوابم زدم من ، میدونی من خسته باشم و نخوابم یعنی چی؟ خنده

حالا جمعه ای ظهر رفتیم بیرون ، برگشتیم خیلی خسته بودم، یسری درسا هم مونده بود ، واسه اینکه خوابم نگیره دو تا نسکافه درست کردم خوردم ... خیال باطل

 

اینم از بعد از امتحان ، که قشنگ تخریب شخصیتی شدم منخنده

از احوالات بعد از آزمون عکس در دسترس نیست ... ابله

 

 

فکر کن سوال داشتیم که آیه ذکر شده مربوط به کدام ویژگی اعجاز محتواییه؟

منم ندیدم نوشته که کدام ویژگی اعجاز محتوایی

دقیقا تو جواب نوشتم اعجاز محتوایی ، تازه کلی هم چک کردم که اشتباه وارد پاسخنامه نکنم . خنثیخنده

مصحح چقدر بخنده بهم دلقک

حالا بقیه غلط ها رو هم میذاریم کنار ... :-سوت

 

 

قبول دارید درخت توتی که شاخه هاش پایین باشه ، تازه شاخه های پایینش پر از توت رسیده باشه ، بهشته؟! فرشته

از آزمون که اومدیم بیرون ، دو تا درخت توت سفید و قرمز تو حیاط حوزه کشف کردیم که تو هم پیچیده بودن ، شاخه هاشون پایین بود ، تازه توت های رسیده هم داشتن خنده

عالی بود اصلا ، به قول دوستم از امتحان دینی اومدیم بیرون اومدیم تو بهشت مژه

+ البته یسری به طور مشکوک میگفتن که مطمئنید اینا طبیعیه؟

طبیعی بود که توت هاش رو میچیدن، این توتاش دست نخورده س قشنگ ... متفکر

ولی ما که کلی خوردیم ، هیچی مون هم نشد ، ادامه ش رو هم گذشتیم برای دو شنبه ، خیلی هم عالی اصلا عینک

 

 

گفتی که گوشی رو هم باید بذاری کنار.  خب؟

بعد گفتم ربطی نداره ، گفتی شاید داشته باشه. خب؟

خیلی خوشگل منو باید ضایع میکرد خنده

ساعت گوشی رو گذشتم رو زنگ که بیدار شم ، بعد داشتم کار میکردم باهاش ، نمیدونم چه مرضی گرفت منو که رفتم پین ِش رو دست کاری کردم ، مسدود شد ، حالا PUK code میخواست ، منم نمیدونستم باید چیکار کنم و اینا...

حالا خوابیدم ، بخاطر همین که آلامش زنگ نخورد ، خواب موندم که هیچی ، بیدار هم شدم یهو استرس اینو گرفتم که سیم کارت نسوزه حالا تو امتحانی درگیر سیم کارت گرفتن شیم و اینا بازم ... ابله

دیگه آخر موفق شدم درستش کنم ، ولی همون وقته رو گرفت :-سوت

کلا این دنیا یه جوری باید منو ضایع کنه آخرش خنده

 

 

 

1393-2-27

  • fahimeh Ba

نظرات  (۳)

هیچی با لحن مناسب نمیتونم بگم الان دقیقا! نگو دیگه چیزی درباره اش!!!
پاسخ:
ها؟!! در مورد چی؟
بازم نفهمیدم!!!!!
پاسخ:
الان سوال من اینه که دقیقا چی رو نفهمیدی؟
اولا چه کلااااااسی داره عکس اول! دومندش درخت های دانشگاه ما هم توت داره کسی نمیکنه نمیدونم داستانش چیه اونم؟؟؟ ولی توتش خیلی خوبه! وسط امتحانا استرس سیم کارت میگیری؟؟؟ بشین درستو بخون ولش کن اینا رو!!! خط آخر هم نفهمیدم منظورتو؟؟؟
پاسخ:
خودمم با عکسش خیلی حال کردم کلا ما باغچه مون محافظ داره ، ولی ما که کم نمیاریم یا از لاش رد میشیم یا ازش میریم بالا ، ولی خب به توت زیاد دست پیدا نمیکنیم ، ولی درخت مدرسه حوزه خیلی توتاش چسبید اگر مسدود میشد ، آره :-سوت خط آخر چی بود اصلا؟ آها خب چیز خاصی نبود ،  خلاصه اینکه ضایع شدم دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی