دو تا آدم... :دی

کارگاهمون ...

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ب.ظ

 امروز دقیقا همون روزی بود که دو ساله منتظرشیم تا به بهترین نحو اجرا بشه ...

همون روزی که یک ساله همه برنامه هامونو براش میچیدیم تا خوب اجرا شه ...

همون روزی که هی مینداختیمش عقب تا برنامه هایی که جا مونده رو درست کنیم ...

 

و امروز ، خیلی هم خوب ، خیلی هم به یاد موندنی ، اولین کارگاهمون رو ساختیم و اجرا کردیم خیال باطل

 

با همه ی استرس ها قبل برنامه و سوتی های مجری و بعضی از بچه حین برنامه که کلی هم خندیدم ، عالی بود خنده

با اون حلقه وسط سِن و همه بچه ها با هم و ... مژه

 

طاقت  بیار رفیق ...

 

 

آبجیم رو هم با خودم برده بودم ، نمیدونم این بچه چرا این همه انرژی داره ؟!صبح که 6:30 بیدارش کردم ، با مترو رفتیم ، رسیدیم اونجا هم هی تو سالن میدویید و این ور و اون ور میرفت ، برگشت هم که با بچه ها پیاده برگشتیم و سر راه هم رفتیم پارک ، این همچنان انرژی داشت!!!  از وقتی هم که اومدیم خونه ، نگرفته بخوابه که تعجب

 

فکر کن قشنگ سه ساعت پیاده داشتیم راه میرفتیم ، اصلا هم نفهمیدیم خودمون ، رسیدیم انقلاب دیدم ساعت 3ئه !!! در صورتی که 12 اجرا تموم شده بود ابله

 

برگشتنی رفتیم آب طالبی بخوریم همه با هم ، آبجیم میگه من آب هویج میخوام ، آب هویج گرفتیم ، یکم ازش خورد ، بدش اومد گفت نمیخوام !!! میگم مگه خودت نگفتی میخوام ؟! میگه من غلط کردم ... منتظر

 

در آخر هم من منتظر فیلم برنامه م ... فهیمه نیستم اگر نگیرمش خنده

 

1393-2-18

  • fahimeh Ba

نظرات  (۳)

  • سربازان جنگ نرم امام خامنه ای
  • سلام به وب ماهم سر بزنید و نظرات سازنده خودتون رو برامون ارسال کنید
    بازم خیلی هم خووووووب!
    پاسخ:
    بهله
    با سلامبه سایت ما سر بزنیدکلچین بهترین و کوتاهترین داستان های کوتاه رو ببنیددر قسمت سرگرمیگلچین بهترین جوک و اس ام اسلینک زیر رو هم ببینید و نظر بدید با تشکرhttp://jbums.ir/2014/05/iron/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی