دو تا آدم... :دی

المپyad :))

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۳ ق.ظ

یعنی آدم آب شه بره تو زمین سوتی نده ...

رسیدم سر آزمون نشستم ، قشنگ ته ته سالن ، اونی که میز جلو من بود هم رسید ، اومد بشینه شروع کرد که اااه آخر سالن و خوب نیست و اینا ، منم شروع کردم گفتن که بابا آخر که خوبه ، به همه جا احاطه داری عینک

میگه نه بابا نمیشه اینجا تقلب کرد که

منم میگم ، آخر سالن که خوبه ، همه جا رو میبینی ، جلو بشینی نمیبینی کی پشتته و اینا خنده

گفت نه جلو رو زیاد توجه نمیکنن و این حرفا نیشخند

 

این روشو کرد اونور ، یه خانمه نشسته بود صندلی بغلی ، گفت دبیرستانی هستی؟

گفتم آره ، گفت برای چی هستی؟

میگم برا المپیاد دیگه مگه قراره برای چی اینجا باشم؟

بعد میپرسم مگه شما واسه چیز دیگه ای اینجایی؟

میگه نه من مراقبم آخ

من آخه تو این وضعیت چی باید بگم؟؟؟ ابله

 

 

بعد من موندم ، آخه مگه ملت نمیدونن که صندلی ها به ترتیب شماره ها چیده شده ، دقیقا فازشون چیه که تک تک صندلی ها رو وایمیسن شماره ش رو نگاه میکنن؟! ابرو

 

خبرنگاره اومده بود ، اومد سمت من شروع کنه مصاحبه ، میگم من نه لطفا خنده

میگه فقط میخوام بپرسم چه مقامی میاری ؟

میگم خب راحت نیستم ، نمیخوام مرسی مژه

امان از خجالت ... ابروخنده

 

 

1393-2-5

 

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

خسته نباشی!
hihi...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی