دو تا آدم... :دی

ششمیه :دی

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ق.ظ

امروز خوب بودا نیشخند

امتحان که هیچی اصلا ، فکرشم نمیکردم اینجوری باشه ، فقط یکم نکته های جزئی شاید یادم رفته باشه نوشته باشم یول

حتی مورد داشتیم که یه نکنه رو بیشتر از 90 درصد بچه ها ننوشتن عینک

 

نمیدونم چی میشد هی هر زنگ هوس یه چیزی میکردیم مژه

زنگ اول تصمیم گرفتیم بریم  دم بوفه، فقط نمیدونم چرا دقیقا اون موقعی که ما تصمیم گرفتیم دم بوفه قُل قُله بود؟ حالا تو حالت عادی که اصلا سمت بوفه هم نمیریم پشه پر نمیزنه آ ابرو حالا گفتیم چی بخوریم ، دوستم میگه از این چی پف بالشتی ها ابله

زنگ دم وسط حیاط یهو دوستم باز میگه هوس نوشمک کردم ، میگم بریم بگیریم خب بازنده

زنگ آخر هم که عالی اصلا ، تو حیاط که بودم یه نمه خیلی کوچولو بارون زد ، اومدم تو کلاس معلم زود تر رفته بود ، گفتم خانوم یه لحظه من بارون ببینم میام الان (مدیونی فکر کنی ندید پدیدم ) خنده

هیچی رفتم نشستم سر جام 1 دقیقه هم نشد معلمه گفت بچه ها پاشیم بریم حیاط کلاس برگزار کنیم بغل

حالا جدا از اینکه به غیر از درس هزار کار دیگه هم میکردیم ، یهو بچه ها گفتن که هوس بستنی کردن و اینا ، همه هم که از خدا خواسته ،همگی با هم پول گذشتیم رو هم ، رفتیم بستنی هم گرفتیم خوردیم ، سَرِ به اصطلاح کِلاسِ زبانِ فارسی ابرو

اصلا کلاس نبود که پیک نیک بود ساکت

 

1393-1-30

  • fahimeh Ba

نظرات  (۱)

جووووووونم دبیر زبان فارسى!!! اصن جاشه بگم جوووونم کلاس زبان فارسى
پاسخ:
اصلا عالی تازه این یه موردش بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی