دو تا آدم... :دی

امشب تموم نشه :))

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۱۵ ب.ظ

این معلمه، شنبه ی پیش میگفت برای امتحان از همین امروز شروع کنید وگرنه نمیرسیدا ، ما گوش ندادیم ، حالا امشب عین چی :-سوت تو گل گیر کردم ، هنوز نصفش هم تموم نشدهیول

یعنی من غلط کنم اگر برای ترم اینجوری درس بخونم، شما شاهد باشید  :-سوت

 

 

92 تموم شد خداروشکر ولی میشه 93 همین اولش کند شه ، آغا خب خیلی تند تند داره میره ، جا موندم من خواب

 

 

آخ آخ آخ ، انگار هاردمون نابود شد ، همه عکسا ، فیلم ها ، اطلاعات ، همه ی همه ... گریه

میشه اشتباه شده باشه ؟ استرس

 

 

× چرا اینجوری شد امشب ، هر چی میخونم اعصابم خورد میشه ، البته ربطی به اعصاب من نداره ، اون مطلب واقعا اعصاب خورد کنه ، از اونایی که فقط میتونی بخونی و خفه شی و یه لبخند از این خیلی تلخ ها بزنی ... هیچ کاری هم نمیتونی بکنی و فقط میتونی بگی چه دنیای گندیه ... چشم

 

فعلا همین دیگه ...

خیلی گرفته شد پستم ، آره ؟ ابله

اینم واسه اینکه یکم بخندیم خنده

ولی روز بدی نبود امروزا بغل

 

 

1393-1-29

  • fahimeh Ba

نظرات  (۴)

من یه چیزى بگم.... اگه الان شما میشستى یکم درس میخوندى به جاى پست گذاشتن وسد درس، الان ٢٢ بودى!!!!! تجربه ثابت میکنه
پاسخ:
این مورد استثنا بود
شب امتحان خوبه که! ولی بخون شما!
پاسخ:
کجاش خوبه؟
  • میلاد بازی ساز
  • سلام آره واقعا 93 داره زود میگذره... وبت خیلی خوشگله به سایت منم سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم ممنون
    آخ گفتی خود امتحانات نهایی یه طرفاسترس دادن معلما یه طرف
    پاسخ:
    استرس که هیچی ، برسیم بخونیم کلاهمون رو هواس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی