دو تا آدم... :دی

پست سوم آیا؟! :-سوت

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ق.ظ

دقیقا شروع کردم به نوشتن که یکی بیاد منو بلند کنه از پشت سیستم ، درس دارم و اینا ، کامپیوتر الان دقیقا چی داره که من نشستم هی صفحه باز میکنم میبندم؟ متفکر و اینا ...

آبجیم اومده میگه بیا با من بازی کن !

مگر اینکه آبجیم بیاد منو بلند کنه ... والا خنده

تصویر (1)

خیر سرم درس دارم و هی میام الکی صفحه باز میکنم میبندم ، آخه یعنی چی؟ ابرو

تصویر (2)

 

در کل درس خوندن به من نیومده انگار ، الان از پشت سیستم پا میشم ، میرم با آبجیم بازی میکنم ، بعدش میخوابم ، بعد دوباره پا میشم میام پا کامپیوتر ، بعد دوباره بازی با آبجیم و تلویزیون و ...

همین روند ادامه دارد انگار یول

 

تصویر(3)

 

حالا شما کدوم تصویر رو انتخاب میکنید؟! ابله

 

1393-1-28

  • fahimeh Ba

نظرات  (۴)

واقعاااا چرااااااا؟؟؟؟؟ ١.٢.٣!!! البته قابل ذکره تصویر ٢ در صورتى که کتاب درسى نباشه
برو بشین سر درست!!!
پاسخ:
تا الان داشتم سعی میکردم همین کارو کنم
فقط یه سوال! تو تصویر 2 پسره پاشو چجوری گذاشته؟ نمیتونم درکش کنم!
پاسخ:
یجوریه، ولی درستها
ادامه بده!
پاسخ:
فقط نمیدونم چرا نمیشه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی