دو تا آدم... :دی

احتمالا پست دوم :دی

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

خب امروز صبح که هیچی اصلا ، به خودم و بیمارستان تو دلم یه بند داشتم میخندیدم خنده

 

مدرسه هم کلا به جز یه نیم زنگ ، درس گوش دادن تعطیل بود اصلا عینک شاید بشه گفت متفاوت ترین چهارشنبه سال تو مدرسه بود ...

 

از اون ور هم ، از اونجایی که حافظه گوشی تا خرخره پر بود ، تصمیم گرفتم یکم بهش برسم و یسری شماره هایی که نیازی بهشون نداشتم رو پاک کنم ، ولی قبلش باید همه رو مینوشتم ابله دیگه سر کلاسا مینوشتم و اینا ...

حتما شده واستون که شماره های گوشی رو که نگاه میکنید ، به اسم های عجیب و غریب بر میخورید که یادتون نیست کی بودن ؟ چی بودن ؟ کجا بودن اصلا؟

تا دلتون بخواد همچین مواردی موجود بود مژه

حتی مورد داشتیم با اسم و فامیل سیو شده بود ولی اصلا یادم نمیومد کی بود ؟ چی بود؟ کجا بود؟ :-سوت

 

اینا که هیچی دیگه اصلا ، به کنار ...

بازی با آبجیم از همه ش قشنگ تره خنده

برگشته میگه تو داداش کوچولوئه منی بیا بخواب بازی کنیم خیال باطل من چی بگم آخه؟!

به من داداش میخوره یا کوچولو ؟ ابرو

 

 

دیگه ...

 

در آخر هم که قراره مواظب خودم باشم از خود راضی

 

تا پست بعدی ...بای بای

 

93-1-27

  • fahimeh Ba

نظرات  (۲)

مواظب خودت باشی!
پاسخ:
اها ، قراره باشم دیگه
بخش آخر رو خوب اومدی!
پاسخ:
کدومش دقیقا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی